Gasklephuis Corsa C reinigen.

Forumindex Forums Modellen Corsa Gasklephuis Corsa C reinigen.

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240860
    kinematic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 June 2011

      Moet het gasklephuis na reinigen en terug monteren opnieuw ingeleerd worden of stelt ie zichzelf af als ik de auto een paar minuten op contact laat staan?

      #17912541
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        tis geen VW, kan je gewoon veilig los halen, reinigen, carterventilatie gaatje opboren (0,5 tot 1mm groter), en terug plaatsen.

        er staat in vectra deel een how-to van de X18XE X20XEV, die kan je daarvoor wel gebruiken, al is de gasklep iets anders.

        Willem

        #17912542
        kinematic
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 June 2011

          Hoe weet jij nou dat mijn vorige auto een VW was ;)

          #17912543
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            inleren gasklep = VW

            VW was de enige die geen gasklep kon ontwikkelen met een vaste 0 positie…

            stationairstand moest iedere keer als de electrisceh gasklep los was geweest opnieuw ingeleerd worden.

            dat is pas Geld verdienen, gewoon zorgen dat ze je bij normaal onderhoud al nodig hebben..

            willem

            #17912544
            kinematic
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 June 2011

              @wim-v6 wrote:

              VW was de enige die geen gasklep kon ontwikkelen met een vaste 0 positie…

              Dit is mijn eerste Opel dus ik wist nog niet dat deze gewoon zoals het hoort een vaste nul positie heeft. En VW kon het wel maar wilde gewoon niet precies om de reden die jij noemt, geld.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.