Gaskabel kadett C 2.0e

Forumindex Forums Modellen Kadett Gaskabel kadett C 2.0e

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242316
    OcmerruleZ
      Lid sinds:
      30 September 2007

      Zo vandaag leven in mijn kadett c 2.0e gebracht met dank aan Aapje!
      Maar nu zit ik met het volgende probleem! Het is een 2.0e met een getrag 5 bak, maar nu is de koppelingskabel zeker 6 a 7 cm te lang!? Hoe lossen jullie dit op? Of is het een kwestie van een andere kabel pakken?
      En gelijk nog een vraag hoe jullie het gashendel/stangenstelsel hebben opgelost? Alle info/foto’s zijn welkom!
      [youtube:3m2i3afz]http://www.youtube.com/watch?v=c15if7AkLjo[/youtube:3m2i3afz]

      #17929045
      Aapje
        Lid sinds:
        1 January 2009

        Geen probleem :D Hopelijk kunnen mensen verder helpen met de koppelingskabel en gaskabel e.d. want ik weet meer van OHV’s af ipv. CIH’s e.d. :D

        #17929046
        OcmerruleZ
          Lid sinds:
          30 September 2007

          Niemand een 2.0e in zn kadett hangen die weet hoe en of welke koppelingskabel word gebruikt? En welke hendel voor gas?

          #17929047
          OcmerruleZ
            Lid sinds:
            30 September 2007

            Echt helemaal niemand die mij een foto of suggesties kan geven! Misschien is het een standaard oplossing maar ik vind het raar dat ik zoveel speling heb!

            #17929048
            bettus accu
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 March 2009

              als je hem op meet jou kabel. dan kan ik kijken of ik een kortere heb liggen. heb er een stuk of 30 liggen dus er zal er vast wel 1 tussen liggen.

              #17929049
              GS2.6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 March 2011

                Ik weet niet wat je eerst voor een versnellingsbak erin had, maar ik heb al enkele keren een Kadett C omgebouwd van cih 4-bak naar cih 5-bak en de kabel was goed.

                #17929050
                OcmerruleZ
                  Lid sinds:
                  30 September 2007

                  @ bettusaccu zal ik even doen! Zou top zijn!

                  @ gs2.6 er lag Indd eerst een 4 bak achter en nu dan de 5 bak, heb 2 dezelfde manta kabels liggen even lang en daarmee heb ik zoveel speling.

                  #17929051
                  Aapje
                    Lid sinds:
                    1 January 2009

                    Hold your horses!, GS2.6 zegt dat hij van een CIH 4-bak naar een 5-bak heeft omgebouwd. Daarvan was de kabel goed.

                    Jij hebt van een OHV 1.2 naar een CIH omgebouwd, is de kabel van de standaard OHV 4-bak dan ook de gene die GS2.6 bedoelt?

                    #17929052
                    Deperik
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      16 November 2007

                      Ik heb ook gewoon de kabel van de 1.2 bak gebruikt.

                      gas kabel heb ik aan het stangetje bij het kachelhuis vastgemaakt. Met een extra beugeltje. Niet de mooiste oplossing, maar werkt wel.

                      Sent from my GT-S5830 using Tapatalk

                      #17929053
                      GS2.6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 March 2011

                        Dat wist ik dus nog niet, dat ie van ohv naar cih ging, daar kan ik geen antwoordt op geven helaas.

                        #17929054
                        OcmerruleZ
                          Lid sinds:
                          30 September 2007

                          Koppelingskabel zit weer! Het is de originele geworden die ik mee gegeven had aan aapje bij mn oude 4 bak :-)! Nu alleen nog oplossing zoeken voor mn gaskabel! Heb dit beugeltje al aangeschaft
                          Nu nog stangen stelsel oplossing op zoeken!

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.