gasafsluiter

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241954
    GS2.6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 March 2011

      onder

      #17924687
      kywieman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2009

        Heb ik ook eens gehad met mijn Commodore C.
        Ik had het toen bij het starten van de motor.
        Sloeg wel aan maar daarna viel hij direct weer uit.
        Lag bij mij aan het contactslot.
        Anders misschien massa.

        #17924688
        peter777
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 January 2011

          of het stuursignaal vanaf de bobine. Die connectoren bovenop de bobine (groen draadje, en zit er met een rubberen dop op) willen nog wel eens corroderen/ruim worden. Althans dat had ik 2 keer.

          #17924689
          GS2.6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 March 2011

            Heren bedankt, kwam vandaag ook iemand mee aan, van het stuurslot.

            Ik heb die groene kabel vervangen aan het andere einden, wat jij noemt, heb ik nog niet naar gekeken stom genoeg.

            Kijk zo meteen nog even!

            #17924690
            GS2.6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 March 2011

              Ik was in de war met een andere auto, ik heb die groene meen ik helemaal vervangen, ( moet ik nog nakijken ).

              Ik was nog vergeten iets te melden;

              ik had eerst een toerenteller ingebouwd.

              En toen gebeurde dus het volgende on der het rijden;

              Eerst viel de toerenteller uit en direkt hierna de gasafsluiter!!

              Dus houdt dit in dat het inderdaad aan die groene kabel ligt??

              En ik heb ook 1 keer gehad dat ik hem op benzine ook niet aankreeg, toen dit probleem zich voordeed.

              #17924685
              Freestyler
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 January 2006

                Controleer de laadspanning eens van de accu. Die gaf bij mij de problemen.

                #17924681
                Ghanz
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  31 July 2005

                  veiligheids relais?

                  #17924684
                  GS2.6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 March 2011

                    Inmiddels weer wat meer info;

                    Vandaag in totaal 600 km. gereden op lpg!

                    Ik had de + en – nog eens extra aangesloten via een andere plek en dat hielp, want zodra ik die los haalde, ging ie weer uit/aan.

                    Dus het ligt of aan de bedrading (geoccideerd) of de schakelrelais (deze ga ik nog verwisselen en dan zie ik weer!)

                    #17924682
                    mallemalle
                      Lid sinds:
                      8 June 2010

                      maat van mij had de bedrading van contactslot naar afsluiter op tank wat los liggen, en daarvan was de isolatie weggeschuurd

                      maakte nu en dan sluiting tegen carrosserie, die draad al gecheckt?

                      #17924686
                      GS2.6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 March 2011

                        Bedrading van contactslot naar gasafsluiter, heb ik nooit gehad en nu ook niet!

                        #17924683
                        mallemalle
                          Lid sinds:
                          8 June 2010

                          ok, van de schakelaar van lpg systeem wellicht

                          #17924691
                          deziggy
                            Lid sinds:
                            3 January 2006

                            let op als je + aftakt aan de bobijn ,als je nog ontsteking hebt met kontactpunten heb je bij het starten 12v en bij het rijden slechts 9v.
                            ik had een gelijkaardig probleem en dat lag aan dat kastje dat op inductie van je ontsteking werkt en bij uitval van de motor automatisch de klepjes sluit.

                            #17924692
                            kywieman
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              20 February 2009

                              let op als je + aftakt aan de bobijn ,als je nog ontsteking hebt met kontactpunten heb je bij het starten 12v en bij het rijden slechts 9v.
                              ik had een gelijkaardig probleem en dat lag aan dat kastje dat op inductie van je ontsteking werkt en bij uitval van de motor automatisch de klepjes sluit.

                              LPG kan op minimaal 6 volt werken.

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.