Gas G3 Uitstoot veel veel te hoog

Forumindex Forums Techniek Airco, lpg en diesel-vragen Gas G3 Uitstoot veel veel te hoog

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Edwin1104

Heren heren,

Even een vraagje katalysator is kapot dus andere gekregen (met dank aan Jac) en bij de garage gevraagd om er onder te lassen.

Eerst maar even een gasmeting zei hij, dus zo gedaan en wat blijkt benzine loopt die gewoon perfect met alle waardes en op Gas g3 loopt die ook perfect maar de waardes veel en veelste hoog.

Andere kat eronder heeft dus geen zin omdat die anders ook zo snel verbrandt dat zei dus de garage.

LPG boer denkt aan een gasklephuis reiniging en jullie dan heb hier zelf geen verstand van maar kan ik er zelf wat aan doen met een op-com ofzo of niet. Hoor graag van jullie. Mvg Edwin

Dolby
      Deelnemer

Heb je het al eens geprobeerd zonder lamda zonde. Om te kijken of de waardes dan anders zijn. Toevallig afgelopen week meegemaakt bij de APK van een auto die voor mij aan de buurt was. De waardes waren zo hoog dat de APK meester vertelde dat de lamda zonde kapot zou zijn. Hij zou een nieuw moeten plaatsen en dan zou volgens de APK meester de waardes weer goed zijn.

Succes en hoop dat er meer mensen zijn die je kunnen helpen met dit probleem.

Edwin1104

Helaas de waardes van de lamba sondes zijn binnen de perken dus deze is goed.

KadAstra-EF
          Deelnemer

Ga je hier nu verder ?

groet, Rik

Dolby
            Deelnemer

Ik heb zelf 3 jaar G3 gereden. En altijd van die vervelende kingen gehad met uitstoot enzo. Hoop dat het word opgelost bij jouw. Bij mij bleek achteraf het te liggen aan de G3 computer die steeds van slag was waardoor ik geregeld terug moest om de Gas computer opnieuw te laten afstellen. Heeft me een fortuin gekost.

Hoop dat het bij jouw snel word opgelost. zodat ze weer kunt genieten van G3 rijden.

Auto monteurs laat u horen graag tips gewenst om dit probleem op te lossen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.