Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › garrett op marktplaats
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 augustus 2010 om 14:43 #17224797
hallo.
ik zat op marktplaats te kijken, waar ik dit tegen kwam:
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/368825877/2als je dit gebruikt op een standaart let motor,
met 280 chip v-max, grotere injectoren, custom inlaat, groep a uitlaat, grote intercooler, 3,8 bar benz druk.
en je gaat niet hoger als 0.6 /0.7 bar. zou het boeltje dan heel blijven?
wat voor vermogen zou je dan hebben ongeveer?
mvg mats
16 augustus 2010 om 17:54 #17713481AnoniemLid sinds:
1 January 1970mischien dat je hier wat mee kunt
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT32/GT3271_452203_1.htm
voor de rest is eigenlijk geen standaard andwoord
omdat er meer dingen spelen;)16 augustus 2010 om 18:11 #17713482das geen kleine jongen die 3271…
Volgens mij niet echt bedoelt voor die 280 pk..
dat kan makkelijker met een 2871
:agent:agent17 augustus 2010 om 15:28 #17713483oke, maar zou deze evt interessant zijn als ik later besluiten om met andere zuigers etc te gaan rijden?
9 september 2010 om 16:15 #17713484Dat is een joekel waarmee je 420Pk eruit kan halen.
Monteren kan altijd maar of je wat eraan hebt met het late gespoel etc.
Je hebt er niets aan tenzij je rallybak wil gaan maken :D
Zelfs met andere zuigers benje er niet 1, 2,
Speeeellt veel meer dan je denkt om hem egt optimaal te laten draaien.10 september 2010 om 13:22 #17713485zou eerder een dikke charger erop zetten dan deze turbo. Charger trekt altijd en heeft bijna geen gat heb ik vernomen.
10 september 2010 om 14:49 #17713486Die turbo kan je sowieso niet rijden met je standaard v-max chipje.
10 september 2010 om 20:28 #17713487Originally posted by tijgetje57
zou eerder een dikke charger erop zetten dan deze turbo. Charger trekt altijd en heeft bijna geen gat heb ik vernomen.ja maar een charger plaatst je helemaal niet ff.
Kheb er ervaring mee.Turbo is vele malen eenvoudiger en goedkoper.
Charger is minder effiecient doordat de riem vermogen vreet, maar wel leuk king:10 september 2010 om 20:31 #17713488Niet alleen de riem ;)
De compressor zelf neemt toerental afhankelijk ook steeds meer vermogen.
Daarom is een turbo monteren ook een meer logische keuze.
Maar met een lobben of roots of schroef compressor heb je wel een dik geluid, dat kun je met bijna niets anders evenaren :wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.