Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › garantie G2 en opel winterplan
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2012 om 13:15 #17246148
Koop je een Opel vectra GTS met 12 maanden garantie
Let wel Opel G2 deze opel is gekocht bij Opel dealer van der kooij groep
En je koop in november het winterplan van Opel,
Voor als je auto in de winter stuk gaat dit hoeft niet want ik heb 12 maanden
Garantie,
Nu is het winter doet mijn Opel het niet dan ga je bellen met Opel,
Mobiliteitsgarantie en ja na zou 10 min wachten krijg je iemand aan de telefoon,
Hij meld mijn op zaterdag avond meneer maak u niet druk wij sturen de
( ANWB wegenwacht naar u toe )
En naar een uur wachten kom de beste man hij kijkt naar mijn vectra
En wist mijn te melden dat de accu stuk is hij kan hem wel starten voor mijn,
En hij verteld er nog bij gaat u maar zou 30min rond rijden dan komt het wel weer goed,
Hij meldt mijn nog even als hij zondag,
Het weer niet doet bel dan even en wij gaan er een nieuwe accu in doen ( als Opel dit goed keurt en u raad het al op zondag doet hij het weer niet,
Dus je gaat weer bellen met Mobiliteitsgarantie het nummer is 0800-1410,
En daar gaan ze niet meer zou klant vriendelijk met de mensen om om dat je voor de twee de keer aan de bel hangt ,hier word mijn verteld dat de ANWB kunnen sturen dat kan wel
Maar mijn accu is stuk plaatsen zij dan ook een nieuwe accu in mijn Vectra,
En ja mensen wat zegt Opel nee u moet maar naar de Opel dealer gaan op maandag
Ik meldt deze man nog maals dat ik al om 05.00 uur mijn bed uit moet voor mijn werk
Zeg de goede man dan bel je toch om 04.30 naar ons dan komt de ANWB wel even langs
Dus mensen je heb een op en TOP GARANTIE maar bij Opel werk het dus niet
Ik hoop dan ook dat jullie ook deze ervaring hebben met Opel
Ik hoop op veel reactie van jullie kant
Geeft het door aan jullie bekende of vrienden
Met grt werner /
6 februari 2012 om 17:54 #17987896haha gefrustreerd? en waarom als het zaterdag is niet even naar de dealer rijden?
ik had je ook wel kunnen zeggen dat die accu t niet meer ging doen6 februari 2012 om 18:29 #17987897dat begrijp ik dat je zaterdag naar de dealer kunt gaan!!!!!!!!
maar ik heb moest werken van vrijdag 20.00uur tot zaterdag 09.00uur ( ben verhuizer van mijn vak))
was pas om 09.30 thuis en toen was hij nog prima.
dan wil je zaterdag met je auto weg en dan lukt dan niet
dan komt de ANWB en dis meldt mijn dat de accu stuk is
en dan kan er niks bij dat stres nummer van opel 08006 februari 2012 om 20:29 #17987898Probeer ik zoveel mogenlijk te voorkomen als Verhuizer, Nachtwerk….
heb er een BLOEDHEKEL aan!!
Maareuh, je had direct vanaf je werkt even langs kunnen rijden, Lig je een uurtje later in bed, maar wel de zekerheid dat je s’maandags weer gewoon wegrijden kon..
Willem
8 februari 2012 om 13:44 #17987899euhm wim, hij geeft aan dat de accu ‘s morgens nog geen problemen gaf.
En ‘s avonds wou de TS weg met de auto en toen was die dood.Ik ken de frustraties een beetje met mijn ex – astra (lease).
Ik kon ze al precies vertellen wat er aan de hand was, maar moest eerst wachten op de anwb etc.Toen zelf gelukkig nog met de dealer kunnen bellen of de anwb mij rechtstreeks mocht afslepen en ze vast een leen auto wouden klaar zetten :D
:thumb
Dat opel assistents nummer is drama
8 februari 2012 om 22:41 #17987900Excuus niet goei gelezen…
Ja dan is het Klote inderdaad….
Willem
12 februari 2012 om 09:25 #17987902Hier bij wil ik jullie melden dat ik het gezeur zat ben van opel
Nederland en het 0800 nummer dat ik besloten heb mijn Opel vectra
1.8 / 16v in de verkoop ga doen hij heeft nog zou 6maanden G2 garantie
Al weet je niet wat opel hier mee bedoelt !!!!!
Hij heeft 118.126 gelopen, zwart maar goed hij gaat weg ik ben het zat
Wat ik nu ga kopen weet ik nog nietMet grt bestelautopagina.nl
12 februari 2012 om 13:00 #17987903Als je garantie hebt is je eerste aanspreekpunt de verkopende partij. Dit is dus de dealer en niet Opel Nederland of Opel Assistance. Of de dealer de kosten vergoed krijgt van Opel of een andere partij is zijn probleem en niet die van jou. Het is dus niet Opel Assistance die beslist of er een nieuwe accu in mag maar de dealer.
12 februari 2012 om 13:15 #17987904het klopt wat je zegt maar de opel dealer is niet 24 open daar heb je dat 0800 nummer voor ook van opel
maar daar doen jij niks voor je ,
je kan max drie keer de ANWB krijgen dan moet je zelf de rekening voel doen als de ANWB vaker moet komen kijken bij je opelhier nog even een bericht van opel nederland citaat
Door de grote drukte op dit moment bij de ANWB, wordt op dit moment gekozen om de betrokken voertuigen meteen naar een erkend reparateur te slepen,dit heb ik ook gevraagt aab dat 0800 nummer maar daar doen zij moeilijk over maar opel-nederland dus niet
maar ik heb mijn beuk er van vol deze VECTRA gaat de verkoop in
deze leden op het forum als je meer info wil stuur even een pm
voor meer info12 februari 2012 om 15:33 #17987905haha voor 1 accu je auto de verkoop in? succes met je verdere autoloopbaan dan :jerry
12 februari 2012 om 15:50 #17987906Kerel wat ben je gouw op je tenen getrapt zeg.
En een auto weg doen omdat de accu kapot is, dat is wel een erg stomme reden.12 februari 2012 om 15:59 #17987907Hallo Opelkees
Ik wou dat het alleen de accu het was maar er zijn meer problemen,
Geweest met deze dealer bedrijf garantie is garantie toch!!!!!
Daar doen ze heel moeilijk steeds over
Je heb een G2 garantie en Opel Nederland zegt en de G2 garantie dat je bij iedere,
Dealer in het land met je probleem terecht kunt al sta je in Amsterdam of in Venlo
Dat maakt volgens de G2 garantie niks uit,
Nu ik weet nu beter
Ik weet wel meer van Opel :D
Verder kritiek geven kan ik niet dit komt om dat er mensen van Opel dit ook lezen, :vertag :vertag
Die kijken hier met een knipoog naar en opel weet het wel :thumbGrt bestelautopagina.nl
ps. de Opel is prima alleen de garantie is heel slecht
12 februari 2012 om 16:47 #17987908Ben ik toch benieuwd wat er aan de AUTO zelf mankeert. Voor een kapotte accu verkoop je een auto toch niet? Dat er een probleempje met de garantie is, is me duidelijk, maar om daar nu weer een auto voor te verkopen vind ik persoonlijk een erg drastische maatregel…
12 februari 2012 om 16:53 #17987909toch gaat deze weg
ik ga hem op marktplaats plaatsen en er is al een bedrijf die een mooi bod heeft gedaan,
dus weg er mee met de opel vectra12 februari 2012 om 16:59 #17987910Inderdaad,
Gauw maar weer een (nieuw type) Caddy SDI halen haha…. -5 of kouder, vergeet het maar, Accu leeg.. VW kan niks Vinden
Of zo’n T5 2.5TDi 180pk met gare distri tandwielen en verrote 6bak > lees bouwjaar begin 2010, km. stand 54.000km, ja die is al weg bij ons op de zaak, Je koopt een Bus toch om minimaal 6 a 7 jaar en 300.000km redelijk probleemloos te kunnen rijden, Reparatie valt deels buiten de garantie, wij zouden m niet goed (Te Zwaar) behandelen, en komt allemaal door onze Chauffeurs, is de schuld van ons bedrijf. (Volgens VW)
Garantie, Dat is overal een Drama…. niet alleen bij Opel
Willem
12 februari 2012 om 17:00 #17987901ach ja,beetje kortzichtig.
Dus je koopt een wagen waar een kleinigheidje aan mankeert.
De garantie en service van de dealer is kut dus de auto is ook kut.
Beetje simpel.
Auto bij een fatsoenlijk bedrijf laten onderhouden en de betreffende dealer links laten liggen lijkt me veel slimmer.
Maar ja……………………………….12 februari 2012 om 17:03 #17987911Zeker een auto van deze leeftijd inderdaad, Ik had er zuinig op geweest, en er nog jaren plezier van willen hebben…
Ik rijdt al bijna 8 jaar met de zelfde Vectra-B, en nog steeds naar groot genoegen!!
Willem
12 februari 2012 om 17:15 #17987912AnoniemLid sinds:
1 January 1970Vindt dat je ook nogal drastisch bent. Je accu is kapot.. een accu!
Die kan bij je volgende auto net zo snel weer kapot zijn en als de service ook niet top is, ga je hem dan ook weer snel verkopen?13 februari 2012 om 19:59 #17987913en dan is een accu nog niet eens het ergste,das 5 tientjes.
Nee,het ergste komt nog.Als je zo’n 650 tot 700 km gereden hebt moet je ongeveer 2 accu’s aftikken.
Dan moet er namelijk getankt worden,das ook weer 100 euro.Kloteauto!! :fy1
Ach,dan weer gewoon die rotkar inruilen,heb je er weer eentje met een volle tank,kan je weer een paar kilometertjes vooruit.
pfffffffffffff :hmmz -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.