Galaxy S3 vertikt het om Samsung TV toegang te geven

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Galaxy S3 vertikt het om Samsung TV toegang te geven

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    InjectTheVenom
    Deelnemer

Tenminste dat idee heb ik, de TV herkent de USB aansluiting wel als zijnde GT-I9300 maar krijgt vervolgens op de 1 of andere manier geen toegang tot wat er op de telefoon staat.

Welke instellingen zou ik op de S3 moeten veranderen om de boel open te krijgen of is het vanwege de software gewoon niet mogelijk?

TWA
      Deelnemer

Verbindingsmodus staat nog op Kies. Via settings omgooien naar massa opslag. Kan zijn dat ie onder Draadloos en Netwerken staat onder “Meer”, kan ook onder “apparaat” staan. Heb nu ff geen S3 bij de hand, kan morgen spieken.

Ondersteunt jouw TV geen WiFi? Dan de samsung remote app downloaden, kan je via WiFi alles beemen…

Greetz Emiel

Roelof

Ook op het moment dat je verbinding maakt moet je er voor zorgen dat de telefoon unlocked is zodat het aangesloten apparaat bewijs heeft dat het een connectie mag maken.

InjectTheVenom
          Deelnemer

@TWA wrote:

Verbindingsmodus staat nog op Kies. Via settings omgooien naar massa opslag. Kan zijn dat ie onder Draadloos en Netwerken staat onder “Meer”, kan ook onder “apparaat” staan. Heb nu ff geen S3 bij de hand, kan morgen spieken.

Ondersteunt jouw TV geen WiFi? Dan de samsung remote app downloaden, kan je via WiFi alles beemen…

Greetz Emiel

Heb net ff vlug gekeken maar waar moet ik die settings omgooien naar massa opslag? Ik heb 2 opties gevonden eentje als media apparaat en de andere als camera maar na een firmware update door middel van een USB stick (per de Samsung klantenservice) die WEL herkend werd kan ik nog steeds niets op de telefoon openen via de TV.

Klink interessan die remote app kun je er misschien een korte uitleg over geven hoe dat beamen vervolgens zou moeten werken?

Iedereen bedankt tot zover :thumb

Andre_Ede

Om welke Samsung TV gaat het ?

InjectTheVenom
              Deelnemer

Een gewone grote Samsung LCD televisie :angel

2000
                Moderator

Ik die het zelf via Wi-Fi. (Ook s3 en Samsung smart tv). Maar je pc herkent je s3 wel?

InjectTheVenom
                  Deelnemer

Klopt zowel pc als laptop herkennen hem op een normale manier. Hoe krijg je dat Wi-fi aan de gang op een smart tv?

InjectTheVenom
                    Deelnemer

Vanmiddag een HDMI plug met kabel gekocht en de boel werkend gekregen :wors Zelfs op het grote scherm zien video en foto’s er fantastisch uit wat nogal veel zegt over de S3!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.