Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Ga jij met je vec naar de nationale opel test dag?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 oktober 2010 om 18:43 #17227813
ben wel benieuwd wie er gebruik maakt van de ”opel test dag” en waarom?
ik ga zelf naar almelo omdat ik daar ook de hele dag aanwezig ben met men vec samen met 5 leden van VTN:thumbup
hier het topic van VTN
http://www.vectrateam.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=870630 oktober 2010 om 18:54 #17751372Tuurlijk !!
30 oktober 2010 om 19:13 #17751373helaas, moet werken. :(
30 oktober 2010 om 20:34 #17751374origineel gepost door gts power
ben wel benieuwd wie er gebruik maakt van de ”opel test dag”ik ga zelf naar almelo omdat ik daar ook de hele dag aanwezig ben met men vec samen met 4 leden van VTN:thumbup
hier het topic van VTN
http://www.vectrateam.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=8706En bedankt he ;) ik ben er ook nog :P
En jullie staan om mijn bedrijf te promoten ;)
30 oktober 2010 om 20:40 #17751375origineel gepost door Ali-GSI
origineel gepost door gts power
ben wel benieuwd wie er gebruik maakt van de ”opel test dag”ik ga zelf naar almelo omdat ik daar ook de hele dag aanwezig ben met men vec samen met 4 leden van VTN:thumbup
hier het topic van VTN
http://www.vectrateam.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=8706En bedankt he ;) ik ben er ook nog :P
En jullie staan om mijn bedrijf te promoten ;)
Oja tuurlijk:D
het is dus een lijstje van 6:thumbup
maarre we maken er een mooie dag van:thumbup
30 oktober 2010 om 21:15 #17751376Denk het wel, heb dan toch vrij weekend. Vec is wel in orde maar voor die 15 euro kan je ook geen buil vallen. En mijn twins vinden het ook wel leuk, zijn 4 nu en die liggen toch maar op de grond te dweilen onder de auto’s die daar staan.
Want als je 4 bent is de hamvraag “hoeveel uitlaten heb die nou”:hmmz31 oktober 2010 om 12:48 #17751377Natuuuuuuurlijk gaan we ook deze jaar langs VOD, even monteurs testen ;)
31 oktober 2010 om 13:03 #17751378Ik ga ook al is het maar voor de gezelligheid maar niet met de VEC.
31 oktober 2010 om 13:04 #17751379origineel gepost door Corbin
Ik ga ook al is het maar voor de gezelligheididd:thumbup
1 november 2010 om 13:31 #17751380Denk je nu echt dat ik hier naar die oplichters ga?????
Om de dooie dood niet.. ow ja, en als ze meelezen……
Niet bedankt voor de non-service en over een half jaar kunnen jullie fluiten naar die 30K die ik aan een splinternieuwe ga besteden… ik haal mn volgende vervoer zeker niet bij jullie……………1 november 2010 om 13:40 #17751381Hee ook klant van Van der Linden Sprankhuizen geweest?? Hahhahaha.
1 november 2010 om 14:10 #17751382origineel gepost door Marcel70
Denk je nu echt dat ik hier naar die oplichters ga?????Om de dooie dood niet.. ow ja, en als ze meelezen……
Niet bedankt voor de non-service en over een half jaar kunnen jullie fluiten naar die 30K die ik aan een splinternieuwe ga besteden… ik haal mn volgende vervoer zeker niet bij jullie……………origineel gepost door Edvries
Hee ook klant van Van der Linden Sprankhuizen geweest?? Hahhahaha.ik bespeur ook enige frustratie eric :jerry
misschien dat ik even ga kijken met de mijne hier in Bergen
die lui hier zijn niet verkeerd, maar echte dealer monteurs.
zeggen al snel dat iets niet kan (navi inbouwen bv of xenon :P)
maar het zijn de kosten en de moeite niet om even te gaan.1 november 2010 om 14:16 #17751383Ja toen me B z’n brandstofpomp overleed wilden ze me er voor 3600 in naaien. Hadden spullen besteld die helemaal niet stuk waren of vervangen moesten worden. Dat bleek bij navraag bij een andere Opel garage (geen officiële) die hebben m toen ook gemaakt voor 1600. Vervolgens heeft van de linden mij nog 3 maanden gestalkt via de telefoon, “bedreigd” en gewaarschuwd dat ik de door hun bestelde spullen moest afnemen. Vec was allang gemaakt. Ben die gasten spuugzat.
1 november 2010 om 18:16 #17751384ik ben van het weekend en weekendje weg met de fam. nou kan ik daar in de buurt wel ergens naar een dealer gaan
maar hoe zouden ze daarop gaan reageren, zoiets als, die zien we toch nooit meer dus alles is oke!1 november 2010 om 18:17 #17751385origineel gepost door rooiepeet
ik ben van het weekend en weekendje weg met de fam. nou kan ik daar in de buurt wel ergens naar een dealer gaan
maar hoe zouden ze daarop gaan reageren, zoiets als, die zien we toch nooit meer dus alles is oke!kun je de reparaties niet bij elke dealer laten uitvoeren naderhand dan?
1 november 2010 om 20:59 #17751386Tuurlijk even langs bij de v.o.d.
Plakkie cake, (misschien soep), bakkie koffie, even praten met wat mede opel eigenaren.
Ff kijken naar wat er zoal te koop staat.
Jammer dat onze v.o.d. niet alleen meer Opel verkoopt, maar ook Chevrolet en Citroen….(daar heb ik nou niks mee…)1 november 2010 om 21:26 #17751387origineel gepost door Edvries
Hee ook klant van Van der Linden Sprankhuizen geweest?? Hahhahaha.Hmmz, daar is de mijne bij de vorige eigenaar in onderhoud geweest……:hmmz
1 november 2010 om 21:59 #17751388Zijn drie vestigingen van hoor. Hoorn, Purmerend en enkhuizen geloof ik. Misschien zijn ze in onderhouden wel goed. Het isslechts mijn bescheiden ervaring.
1 november 2010 om 22:15 #17751389Ja ga ook met de Vectra naar de opel testdag.
Hoe moet ik anders op mijn werk komen :jerryEn ik laat hem niet testen dat mag niet personeel uitgesloten :P
1 november 2010 om 22:59 #17751390origineel gepost door Edvries
Zijn drie vestigingen van hoor. Hoorn, Purmerend en enkhuizen geloof ik. Misschien zijn ze in onderhouden wel goed. Het isslechts mijn bescheiden ervaring.dan zal 1 van de monteurs daar de broer wel zijn van de nieuwe eigenaar van mijn ex corsa C gsi :P
Ik weet dat mijn corsa naar Hoorn is gegaan en dat de broer van de nieuwe eigenaar bij de opel dealer werkt en mijn corsa in onderhoud zou nemen en grondig zou inspecteren :P
Nou dan wens ik hem succes :jerry
2 november 2010 om 09:46 #17751391Ff ter verduidelijking, fam heeft op dit moment in totaal 9 opels rijden van Corsa tot Sintra….. maar laatste 2 jaar alleen maar trubbels met de dealert.
Onnodige reparaties, nodige zaken juist niet gerepareerd ( wiellagers, remschijven, dat soort minder belangrijke zaken …)
Nu hebben we al met 4 man besloten dat de volgende auto geen GM produkt meer gaat worden en daar ben ik er dus 1 van…
Heel jammer want mn B rijdt heel goed en veel zuiniger dan op papier zou kunnen maar als ik als een domme boerenl*l behandelt word die geen verstand van zaken heeft.. dan ben ik blij dat ik een riem om heb……….
Jammer voor Opel maar ik laat me zo niet behandelen en Opel NL is blijkbaar ook niet genegen om te reageren op mijn klachtenmails……
2 november 2010 om 14:22 #17751392Kan iemand die vaker op de testdag zijn auto heeft laten testen eens uit de doeken doen wat, en hoe grondig ze de auto testen?
Ik zit te denken om met de GTS naar de testdag te gaan, omdat ik verdenk dat er iets mis is met de ophanging/schokbrekers/rubbers.
Zou dit boven water kunnen komen? of is het meer een ‘optische’ controle die ze doen?
2 november 2010 om 15:26 #17751393Tijdens de Nationale Opel Testdag wordt uw auto gecontroleerd op de volgende 18- punten:
• Kachelradiateur
• Radiateur
• Radiateurdop
• Thermostaat
• Waterslangen
• Slangklemmen
• Waterpomp
• Multiriem/V-snaar
• Koelvloeistof en oliepeil
• Accu
• Expansievat
• Uitlaat
• Schokdempers vóór en achter
• Conditie van je banden
• Remmen vóór en achter
• Koppeling
• Ruitenwissers en niveau ruitensproeier
• Verlichtingdat staat op opel.nl
Erwin
2 november 2010 om 17:08 #17751394Dat had ik uiteraard al gezien, maar is nogal breed interpreteerbaar. Vandaar dat ik vroeg of iemand die er geweest is en bij de auto is gebleven zijn ervaringen kan delen.
Schokdempers en remmen bv kun je heel secuur naar kijken met je ogen, maar dan zul je toch echt niet zo gauw een probleem ontdekken. :hmmz
2 november 2010 om 17:10 #17751395Haha ja ik snap was je bedoeld, even kijken of ie nog goed in veert, 10 minuten later onder de auto vandaan komen en zeggen nee heb niks gezien.
Erwin
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.