Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › fusie limburg/brabant???
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 april 2010 om 12:25 #17661259
:sleeping je qoute jezelf? … das vrij zielig
26 april 2010 om 12:41 #17661260pics van je zus??
26 april 2010 om 12:42 #17661261origineel gepost door sjouke
:sleeping je qoute jezelf? … das vrij zieligik heb je wagen gezien, das erger……:puke
26 april 2010 om 12:47 #17661262-offtopic-offtopic:fy1
26 april 2010 om 13:39 #17661263ik dacht dat ze limburg verkocht hadden aan de duitsers?
26 april 2010 om 17:09 #17661264@ 8klepper….ff over duitsers:als limburg er in de oorlog niet voor gezorgd had dat ze boven in holland kolen en vreten hadden,dan waren er geen hollanders meer geweest!ik weet waar ik het over heb aangezien mijn opa in de mijnen gewerkt heeft,en alle extra’s naar gezinnen in holland gingen!!na de oorlog mochten de mijnwerkers als dank op vakantie naar den haag.mijn opa en oma zijn ook geweest en die familie waar ze toen zijn geweest,die (klein) kinderen ziet m’n opa nog steeds!dus niet allemaal liggen zeiken op limburg daar in holland!
26 april 2010 om 18:09 #17661265origineel gepost door DEEF
@ 8klepper….ff over duitsers:als limburg er in de oorlog niet voor gezorgd had dat ze boven in holland kolen en vreten hadden,dan waren er geen hollanders meer geweest!ik weet waar ik het over heb aangezien mijn opa in de mijnen gewerkt heeft,en alle extra’s naar gezinnen in holland gingen!!na de oorlog mochten de mijnwerkers als dank op vakantie naar den haag.mijn opa en oma zijn ook geweest en die familie waar ze toen zijn geweest,die (klein) kinderen ziet m’n opa nog steeds!dus niet allemaal liggen zeiken op limburg daar in holland!:wors:wors AMEN!!!!
26 april 2010 om 18:22 #17661266origineel gepost door DEEF
@ 8klepper….ff over duitsers:als limburg er in de oorlog niet voor gezorgd had dat ze boven in holland kolen en vreten hadden,dan waren er geen hollanders meer geweest!ik weet waar ik het over heb aangezien mijn opa in de mijnen gewerkt heeft,en alle extra’s naar gezinnen in holland gingen!!na de oorlog mochten de mijnwerkers als dank op vakantie naar den haag.mijn opa en oma zijn ook geweest en die familie waar ze toen zijn geweest,die (klein) kinderen ziet m’n opa nog steeds!dus niet allemaal liggen zeiken op limburg daar in holland!Idd zo is het..:wors
26 april 2010 om 18:40 #17661267thnx….liet me f gaan :P
26 april 2010 om 18:44 #17661268origineel gepost door DEEF
@ 8klepper….ff over duitsers:als limburg er in de oorlog niet voor gezorgd had dat ze boven in holland kolen en vreten hadden,dan waren er geen hollanders meer geweest!ik weet waar ik het over heb aangezien mijn opa in de mijnen gewerkt heeft,en alle extra’s naar gezinnen in holland gingen!!na de oorlog mochten de mijnwerkers als dank op vakantie naar den haag.mijn opa en oma zijn ook geweest en die familie waar ze toen zijn geweest,die (klein) kinderen ziet m’n opa nog steeds!dus niet allemaal liggen zeiken op limburg daar in holland!det bedoel ig maar…:angel
27 april 2010 om 09:51 #17661269Mooi, dat sentiment hierzo…
Limburg is een schitterende provincie met eigen identieteit, en Brabant ook.Een provicie onderscheidt zich van anderen, omdat ze anders is;)
Dat wil je toch niet verloren laten gaan!:) Wees trots op je eigen provincie, maar wees je er ook van bewust dat die niet zonder andere provincies zou kunnen bestaan!
(ben zelf Brabander)
27 april 2010 om 09:55 #17661270origineel gepost door Mijncorsa.nl
Mooi, dat sentiment hierzo…
Limburg is een schitterende provincie met eigen identieteit, en Brabant ook.Een provicie onderscheidt zich van anderen, omdat ze anders is;)
Dat wil je toch niet verloren laten gaan!:) Wees trots op je eigen provincie, maar wees je er ook van bewust dat die niet zonder andere provincies zou kunnen bestaan!
(ben zelf Brabander)
:thumbup
27 april 2010 om 12:28 #17661271ben zelf officieel van noord holland maar woon nu 6 jaar in het prachtige limburg.. voel me hier super thuis zou van alle provincies niet willen dat ze samengevoegd worden iedere provincie heeft zijn eigen identiteit en dialect etc. daar moet je niets aan veranderen
27 april 2010 om 15:06 #17661272origineel gepost door biancaatje
ben zelf officieel van noord holland maar woon nu 6 jaar in het prachtige limburg.. voel me hier super thuis zou van alle provincies niet willen dat ze samengevoegd worden iedere provincie heeft zijn eigen identiteit en dialect etc. daar moet je niets aan veranderendank je wel lieverd, je mag blijven.. :P:angel
27 april 2010 om 18:23 #17661273Op de L1 site (heb ik als startpangina):D:D
In de landelijke politiek is discussie over het voortbestaan van de provincies. Moet de provincie Limburg blijven bestaan?
805 : Ja. Limburg moet blijven.
121 : Nee. Opheffen die handel, dat bespaart weer veel geld.
86 : Samenvoegen met Brabant is ook goed.27 april 2010 om 18:44 #17661274is er al eens eens goeds uit een fusie gekomen?(uitzonderingen zijn er en die bevestigen de regel!)de afstand tussen de alsmaar groter wordende gemeentes/berijven/scholen etc etc en de gewone (lim) burger wordt veel te groot.we verliezen alle contact met de bestuurders….wordt het hier net zo’n saaie polder eenheidsworst….nix dr van!dr zijn zat manieren om te bezuinigen!we worden wijs gemaakt dat alles groter moet om te kunnen overleven..groter groter en dan???
28 april 2010 om 20:17 #17661275origineel gepost door DEEF
is er al eens eens goeds uit een fusie gekomen?(uitzonderingen zijn er en die bevestigen de regel!)de afstand tussen de alsmaar groter wordende gemeentes/berijven/scholen etc etc en de gewone (lim) burger wordt veel te groot.we verliezen alle contact met de bestuurders….wordt het hier net zo’n saaie polder eenheidsworst….nix dr van!dr zijn zat manieren om te bezuinigen!we worden wijs gemaakt dat alles groter moet om te kunnen overleven..groter groter en dan???Idd. hier inde buurt zijn veel gemeentes samen gevoegd. (gelderland) sommige mensen moeten vele kilometers rijden om bij het gemeente huis te kunnen komen.
Slaat toch nergens op. Gemeentes worden al veel te groot.
laat staan als ze provincies gaan samen voegen.11 mei 2010 om 16:54 #17661276Whatever, zolang ze Zeeland maar niet bij Brabant trekken..
Wij hebben ‘Zeeuws’ Vlaanderen al en dat is al erg genoeg..12 mei 2010 om 19:02 #17661277Wat een Onzin Limburg moet limburg blijven
13 mei 2010 om 23:01 #17661278origineel gepost door 8klepper
ik dacht dat ze limburg verkocht hadden aan de duitsers?was het maar waar :D
laat dat limburg lekker daar . . . anders denken ze dat dat spraak gebrek nog uit brabant komt ook :jerry
14 mei 2010 om 22:49 #17661279ach ik kom uit limburg maar vindt brabanders ook super relaxt ! haha mij zou het niet uit maken
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.