Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › friedrich/klasen/miltek uitlaatsystemen (vxr) tbv astra opc1
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 november 2011 om 16:23 #17869220
kan je een foto maken van de set?
en wat zou het moeten kosten en waar besteld? ben wel is benieuwd.15 november 2011 om 07:38 #17869221speedequipment hier op t forum :)
ik zou het ze gewoon zelf even vragen :)15 november 2011 om 17:15 #17869222is maar gewoon een vraag hoor.
maar weet alweer genoeg. :(17 november 2011 om 15:20 #17869223mjah als er voor mij een ‘prijsje’ gemaakt wordt ga ik die niet klakkeloos op een forum zetten :)
foto’s komen nog. ben erg druk de laatste tijd :)5 december 2011 om 10:45 #17869224De dbillas uitlaat zit eronder!
het oude systeem was zichzelf al aan het demonteren (flenzen weggeroest) dus was net op tijd :)Het systeem ligt mooi strak in de tunnel en klinkt heerlijk :)
gegevens van de middendemper (Dbillas) maar deze set komt uit dezelfde fabriek als Simons,Lexmaul enz (nl. Ray)
De Knutselplaats (stonden wat dingen in de weg dus kon er niet helemaal in):
De zichzelf demonterende oude einddemper (flens compleet weggerrot)
De nieuwe set:
Resultaat:
– excl. een dag spierpijn door het ontbreken van een brug
14 december 2011 om 06:11 #17869225mooi toch, rijdt prettiger zo.
31 december 2011 om 11:21 #17869226Nou wil ik ook een filmpje zien :D
7 januari 2012 om 12:55 #17869227Ziet er netjes uit. :thumbup
en idd, filmpje is altijd leuk. :agent19 november 2012 om 20:27 #17869228Scheelt dit nu ook nog in pks/trekkracht ?
29 januari 2013 om 11:09 #17869229niet merkbaar maar als je gaat tunen is een goede uitlaatlijn toch wel een goede basis om mee te beginnen :)
29 januari 2013 om 11:35 #17869230om nog even te reageren op mensen die beweren dat een sportcat op een opc 1 geen effect heeft. het valt mij ook op dat iedereen voor 200cell gaat ipv 100cell=betere doorstroming en geen problemen met 4 gas test. voordat ik mijn opc ging chippen heb ik de flexibele gedeelte laten vernieuwen en een 100cell sportcat laten monteren. ik merkte gelijk dat er in de lagere toerentallen meer koppel beschikbaar was. normaal is er onder de 3500rpm geen paard wakker bij de x20xer motor. op testbank van eds kwam er zonder chip al 174pk/202nm (normaal 160pk/188nm) uit dit bevestigde mijn gevoel dat er meer koppel beschikbaar was. na chippen kwamen we we uit op 180pk/209nm. mijn conclusie is dat een sportcat meer brengt als alleen chippen.
7 februari 2013 om 10:03 #17869231alle beetjes helpen en uit eindelijk versterkt het elkaar alleen maar
13 februari 2013 om 21:15 #17869232Ik heb standaard uitlaatsysteem, en geen kat… Merk je zeer zeker wel!
Heb zelf zite kijke voor een uitlaat systeem van fsw compleet vanaf cat. Alleen is dit een groupe a+, houd in, 65 diameter…ik denk dat hij dan bijna geen tegedruk meer heeft en bras gaat lopen. Iemand ervaring? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.