Fresh’s Insignia

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 126 tot 137 (van in totaal 137)
  • Auteur
    Berichten
  • #17782302
    fresh_leki
      Lid sinds:
      2 September 2010

      [rquote=1913325&tid=139282&author=BlackSapphire]zo’n cop is niet erg :angel

      Dikke Insignia maar dat wist je al :P[/rquote]

      Idd , zo mochten ze allemaal zijn :thumbup
      Thnx :d

      #17782303
      fresh_leki
        Lid sinds:
        2 September 2010
        #17782304
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          Echt een pracht wagen, mooi dat de binnenkant van je velgen ook gespoten zijn :thumbup

          #17782305
          Erwin1987
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 September 2009

            Mooie auto en dame.
            beide van jou?

            Erwin

            #17782306
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              prachtige auto!!! heb je er ooit last van drempels? waar ik woon zijn ze erg hoog en ik ben een beetje bang om onze lager te zetten. :hmmz

              #17782307
              fresh_leki
                Lid sinds:
                2 September 2010

                Thnx mannen !

                Last van drempels ? Neen , geen last van. Gewoon recht erover en eraf rijden, geen show verkopen door schuin over te rijden, allemaal niet nodig.
                Af en toe schuurt dat wel eens, maar een auto kan daar echt wel tegen hoor :D
                Ik rij ondertussen al 8 jaar “laag” rond en geen problemen gekend, ik weet niet of je de Belgische wegen kent maar dat is een ramp :D

                #17782308
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  fresh_leki, bedankt :thumbup

                  #17782309
                  GlennGSI
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    28 August 2007

                    Als ik me het btw goed herinner heb ik deze velgen al es eerder gezien op een mercedes E klasse, stond een jaar of wat geleden in de tuning scene.. kan dat kloppen ?? of weet je daar niks van verder ?

                    #17782310
                    fresh_leki
                      Lid sinds:
                      2 September 2010

                      [rquote=1915460&tid=139282&author=GlennGSI]Als ik me het btw goed herinner heb ik deze velgen al es eerder gezien op een mercedes E klasse, stond een jaar of wat geleden in de tuning scene.. kan dat kloppen ?? of weet je daar niks van verder ?[/rquote]

                      Alles kan ntrl he, iedereen kan deze laten maken.
                      Ik heb de mijne een dik jaar geleden laten frezen op maat.
                      Maar heb die Mercedes niet gezien op die velgen, moest je daar ergens nog een foto van vinden, stuur maar door dan als je wilt :D

                      #17782311
                      fresh_leki
                        Lid sinds:
                        2 September 2010

                        Nog eens wa stof afdoen se !
                        Ondertss den Insignia nog eens goei wasbeurt gegeven, overdreven vuil. :puke
                        En vandaag dan ook nog tijd gehad om mijn velgen er terug op te zetten.
                        Dus nog niet verkocht, ene wou het gewenste bedrag geven maar de achterste waren te breed voor op de zijne.
                        Dus beetje schade herstelt en terug onder de mijne gesmeten zodat de sun terug kan shine’n :thumbup
                        En blijkbaar net op tijd gemerkt dat de bandjes op de originele tot op den draad zitten king:

                        #17782312
                        GlennGSI
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          28 August 2007

                          @fresh_leki wrote:

                          [rquote=1915460&tid=139282&author=GlennGSI]Als ik me het btw goed herinner heb ik deze velgen al es eerder gezien op een mercedes E klasse, stond een jaar of wat geleden in de tuning scene.. kan dat kloppen ?? of weet je daar niks van verder ?[/rquote]

                          Alles kan ntrl he, iedereen kan deze laten maken.
                          Ik heb de mijne een dik jaar geleden laten frezen op maat.
                          Maar heb die Mercedes niet gezien op die velgen, moest je daar ergens nog een foto van vinden, stuur maar door dan als je wilt :D

                          Hangt op men slaapkamerdeur haha :’) zal er vant weekend eens een foto van maken, nu met gloeilamplicht zal dat wel niks worden haha :P

                          #17782313
                          dafemste
                            Lid sinds:
                            17 July 2012

                            hoi fresh zou je me eens aub kunnen doorsturen welke maat en et waarde van je velgen en welke maat banden en waar je je schroefset hebt laten steken?

                            Thanks

                          12 berichten aan het bekijken - 126 tot 137 (van in totaal 137)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.