Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Freek Corsa Zwarte A1 C20XE
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 januari 2009 om 09:17 #17403213
ja, maar is makkelijk als je het vacuum vd motor gebruikt.
En oppassen als je de eerste keer moet remmen
je weet niet wat je meemaakt28 januari 2009 om 11:18 #17403214:D de eerste keer remmen zal helaas nog meer dan een half jaar duren, maar toch bedankt voor het waarschuwen :D
Ik twijfel nog of ik C16NZ of C20NE op gas wil gaan rijden, er komt zover ik nu de plannen heb wel een gas systeem in.
( ja ik weet dat je op gas moet koken en niet op moet rijden, maar het is zo goedkoop :P )28 januari 2009 om 14:11 #17403215
28 januari 2009 om 14:36 #17403216
28 januari 2009 om 14:48 #17403217origineel gepost door freek corsa
:D de eerste keer remmen zal helaas nog meer dan een half jaar duren, maar toch bedankt voor het waarschuwen :DIk twijfel nog of ik C16NZ of C20NE op gas wil gaan rijden, er komt zover ik nu de plannen heb wel een gas systeem in.
( ja ik weet dat je op gas moet koken en niet op moet rijden, maar het is zo goedkoop :P )ik heb nog 4 gasinjectoren:D
28 januari 2009 om 21:20 #17403218ziet er goed uit freek!! moter ruimte lijkt voor de rest erg hard???
28 januari 2009 om 23:25 #17403219Ja sebas dat klopt, de motor ruimte is verder helemaal goed :D
29 januari 2009 om 08:52 #17403220jeetje al die corsa`s hebben nog veel meer last van rotterij op die 2 zijkanten….
die van mij uit 92 begint zelfs… daar tref je het wel mee~!!
29 januari 2009 om 14:03 #17403221Nee ik zoek de goede uit :P
29 januari 2009 om 23:44 #17403222Mijn corsa heeft er nog geen last van:D
30 januari 2009 om 11:44 #17403223Ziet er goed uit, de modellen van ’92 zijn ook slechter. Vroeger deden ze bij een beurt tectylbehandeling later is dat afgeschaft. Daarom zijn de eerste corsa’s beter dan de latere. Maar je moet het treffen, ik heb ook een ’85er in zeer goede staat. Wel lang voor moeten zoeken en goed voor moeten betalen:thumbup.
30 januari 2009 om 19:23 #17403224heb zelf een uit ’84, en ook knetterhard, helaas door eigen schuld begint de deur wat roest te laten zien.
maar freek, ziet er goed uit!!
en die remmen zijn echt VET:thumbup
30 januari 2009 om 19:31 #17403225:D
bedankt voor het compliment :D
31 januari 2009 om 18:35 #17403226Ik ga de draadboom ook vervangen door een draadboom van een corsa A3, omdat ik er een zwart A3 GSI dashboard in ga zetten. Dan hoef ik niet zoveel te solderen en het is netter ;)
En om eerlijk te zijn heb ik een beter gevoel bij een draadboom van 1992 dan 1 van 1985 :P
1 februari 2009 om 12:34 #17403227Goed bezig Freek, ziet er netjes uit! :thumbup Hoop dat je iets kunt met de spullen die ik je gegeven heb. ;)
1 februari 2009 om 15:32 #17403228Ja super :D ik heb alles er al in gezet :thumbup thanx dude :D
Ik heb er nu een dubbele achterbank in zitten ;)
Vandaag heb ik met hulp van sidepipe-corsa a.k.a. Jan de draadboom erin gelegdtdtdtt :P
Ik moet hem volgende keer nog wat aanpassen naar mijn eigen wensen, maar dan post ik ook wel even foto’s.
2 februari 2009 om 15:58 #17403229lekker bezig freek! ziet er mooi uit allemaal
heb je vakantie??
2 februari 2009 om 16:56 #17403230Ik had vakantie, het school leven is nu weer begonnen.
Dus ik zal pas aankomend weekend weer verder met de draadboom, hier moet ik nog een paar dingen van aansluiten en aanpassen naar mijn eigen wensen.
3 februari 2009 om 21:58 #17403231Wow, begint er op te lijken!! :wors
Ben benieuwd hoe hij er straks uitziet, als de motor erin ligt.:P
Succes!!
3 februari 2009 om 22:06 #1740323220cm lager ongeveer :angel
6 februari 2009 om 22:44 #17403233puik werk freek:)
7 februari 2009 om 06:10 #17403234Hey Falko, hoe is het met jou jonge :D alles goed ?
Ja ik knutsel af en toe nog wel wat ;)
8 februari 2009 om 22:03 #17403235Ik heb de F16WR nu ook thuis liggen :D
De draadboom is nu weer verder aangesloten, ik moet nog een paar dingen solderen.
15 februari 2009 om 12:42 #17403236Ik heb nu de C20NE nu ook thuis staan :D
gelijk even een begin gemaakt met voorbereiden voor de corsa, alle oude slangen eraf gehaald, en de bedrading die er van de calibra aan zat eraf gehaald.
Ook heb ik het schakelmechanisme dat in de corsa komt klaar gemaakt zodat hij geen spelingen meer heeft :)
Volgende keer weer verder.
15 februari 2009 om 12:45 #17403237goed bezig weer Freek :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.