Foutmelding Z18XE1

Forumindex Forums Overige Op-Com Foutmelding Z18XE1

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    coupegek
    Deelnemer

hallo allemaal….

ik heb een astra g coupe z18xe1……JA EEN Z18XE1 !!! geen x18xe1 of z18xe….(moet em wel als z18xe uitlezen)
      die niet meer wou lopen, nu heb ik em een paar keer uitgelezen en onderdelen vervangen…, gaf op een gegeven moment krukas positiesensor …
      die heb ik vervangen voor een nieuwe, wel orgineel opel…., uitgelezen en foutcode weg…
      maar nog wou de astra niet lopen…, later kwam de foutmelding terug.

nu heb ik mijn ecu gereset via op-com en nu start ie helemaal niet meer….en het storingslampje (auto met een steeksleuter erdoor) blijft knipperen….

wat moet ik nu doen ??

opnieuw laten inleren bij dealer ??

wie o wie kan mij helpen…

alvast bedankt

Baz

Dus je hebt echt ECU reset gedaan dan heb je wel een probleem. Dan moet je alles weer opnieuw programeren oa VIN nummer Beveiligingscode, mechanische sleutel code etc. Alleen kun je met een China opcom dus niet echt lekker de VIN programeren, ook al vul je de hele code in er wordt maar een deel opgeslagen. Dus of naar de Dealer of je immo enzo de zelfde VIN code geven. OP-COM china slaat maar een klein deel van je VIN op in de ECU dus als deze geprogrameerd is zal je de VIN code uit moeten lezen dan zal je zien dat er maar een deel van de complete code is opgeslagen, deze code moet dan ook in je immo en alle andere ecu’s die een VIN vereisten komen. Dus alle ecu’s resetten en allemaal opnieuw VIN programeren.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.