Foutcodes wissen of naar garage gaan?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Foutcodes wissen of naar garage gaan?

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    mr.lazy
    Deelnemer

Kan ik onderstaande foutcodes wissen of moet ik hiermee naar de garage, ik ben niet super handig maar kleine dingetjes met een how2 bv zou ik een heel eindje kunnen komen.
      Kan iemand mij misschien vertellen, wat de belangrijkste aandachtspunten zijn mbt deze codes om ze te laten checken en te maken. Over pakweg een maandje dan ga ik op vakantie met de vectra en dan wil ik wel zo veilig en comfortabel mogelijk de weg naar Italië en weer terug kunnen volgen zonder problemen.

Wat betreft de lichten dat klopt, daar word al aan gewerkt.

BVD mr.lazy

corsabc20xe
      Deelnemer

eerst wissen en kijken wat er terug komt

mr.lazy
        Deelnemer

Okay het hoeft dus geen ramp te zijn als er een groot deel van de codes niet meer terug komt.
          Thnx voor je snelle reactie Corsabc20xe

corsabc20xe
          Deelnemer

Nee is vaak geen probleem. Sommige codes komen erin doordat er even de spanning wegvalt of een piek.
            De dealer wist ze ook altijd eerst even en dan later weer uitlezen. Heb je nu nog een storings-lampje branden dan?

mr.lazy
            Deelnemer

Ik heb nu dit nog staan aan foutcodes. De lichten spreken voor zich, heb er afgelopen week dimlicht xenon geplaatst en led parkeerlichten. Mistlamp is al enige tijd stuk en die moet nog vervangen worden, alleen daar zoek ik momenteel een alternatief voor waarschijnlijk omzetten naar dagrijverlichting led.
              Maar die andere 2 codes zeggen mij even helemaal niks, wat kan ik ermee?

mr.lazy
              Deelnemer

Nu kwam ik ook nog dit tegen, bij dimlichten overdag staat hij uitgeschakeld. Wat houd dit in, dagrijverlichting? Of moet ik hem aanzetten, heb een vermoeden dat het niet juist staat.

corsabc20xe
                Deelnemer

Dat je altijd dimlicht voert dan. Ook al staat je verlichting uit.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.