Foutcode´s

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Foutcode´s

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269742
    chevy vectra 3.2 v6
      Lid sinds:
      5 March 2012

      Beste Heren, mijn symbool van de auto met sleutel brand als je contact aan zet.
      Ik heb twee foutcode´s gemeten wie kan in nederlands mij de betekenis vertellen?
      p0751 & p0336.
      Ps; Starte vanochtend wel slecht en automaatbak vorige maand gespoeld en gereset.

      #18266453
      ReNeGade316
        Lid sinds:
        27 November 2007

        Volgens google houden de opgegeven codes het volgende in.
        *Foutcode P0751 Shift Solenoid A Performance or Stuck Off/1-2 Shift Solenoid Valve Performance (Veroorzaakt door te laag transmissieolie niveau, vuile transmissieolie (nagenoeg onmogelijk als bak vorige maand gespoeld is), of draadbreuk slechte stekker verbinding sensor op de bak)
        *P0336 Crankshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance ( krukas sensor defect, slechte stekker verbinding, draadbreuk in bedrading)
        Zie onderstaande link voor “alle” storingscodes met verklaring.
        http://gtssignum.forumup.org/about2476-gtssignum.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18266454
        chevy vectra 3.2 v6
          Lid sinds:
          5 March 2012

          Kijk hier heb ik wat aan ik zal de stekker & sensor verbindingen gaan controleren en schoonmaken.
          En voor de automaat ga ik gewoon ff terug laat die garage wel kijken er zit een peilstok op de bak en hun kunnen hem uitlezen en resetten.
          Bedankt voor de info.
          Gr; Marco.

          #18266455
          chevy vectra 3.2 v6
            Lid sinds:
            5 March 2012

            Vandaag toch maar de krukas sensor vervangen en de stekker schoongemaakt,de polen op de sensor waren groen geoxideert en de magneet puls was plat terwijl de nieuwe 1.3mm uitstak.
            Morgen voor de apk en gelijk de code’s uitlaten lezen en wissen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.