Foutcode ECN 111606 Opel Astra Twinport 1.6 (2005) (motorele

Forumindex Forums Modellen Astra Foutcode ECN 111606 Opel Astra Twinport 1.6 (2005) (motorele

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233561
    Pincho
      Lid sinds:
      1 March 2011

      Hallo,

      het motorelectronica lampje brand bijna constant op het dashboard. Nou heb ik het pedaal en de rem ingedrukt gehouden en het contact aan en krijg de volgende foutcode inbeeld: ECN 111606.

      Kan iemand mij helpen wat deze code inhoud?
      Alvast bedankt.

      MvG
      J.Snoeren

      #17827388
      martin67
        Lid sinds:
        1 December 2010

        Beste Pincho,

        voor zover ik wet zijn de storingscode’s meestal 4 cijferig. Als ik dan de eerste 4 cijfers neem van je opgegeven code kom ik uit op een te hoge/lage spanning van je koelwatersensor. (P1116 Engine Coolant sensor out of range/ECT Sensor Out Of Self Test Range). op deze link staan alle code’s : http://opel-scanner.weebly.com/dtc.html
        Het lijkt me verstandig om dit ff bij een dealer uit te laten lezen, of iemand anders met deze mogelijkheden. (diagnose apperatuur) Dan weet je het zeker, en kan er goed naar je klacht worden gekeken.

        Ben benieuwd,

        grtz,

        Martin R.

        #17827389
        Pincho
          Lid sinds:
          1 March 2011

          bedankt voor je info. Ik ga hem donderdag uit laten lezen. Ben ook benieuwd wat daar uit komt.

          Nogmaals bedankt.

          MvG,
          Jorg

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.