foutcode b0193-0f

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum foutcode b0193-0f

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    despoo
    Deelnemer

Sinds een week doet mijn ECC het op geen enkele stand het meer, ook de ontwaseming doet het niet.
      Mijn zwager heeft de tech2 software op zijn laptop staan en vandaag een diagnostische test gedaan en toen kwamen 2 foutmeldingen te voorschijn.
      Waarvan de eerste de foutcode b0193-0F is, volgens mij houd dit in dat mijn kachelweerstand het niet meer doet. Ik heb zitten kijken bij de kachel, achter het dashboardkastje maar ik heb daar niks gevonden wat op de weerstand lijkt. Dus ik vraag me af waar ik die dan kan vinden.

Ik heb wat foto’s gemaakt van de kachel.

Koenopelantara
      Deelnemer

Graag had ik het volgende geweten de lucht blijft blazen als deze op stand 0 staat fout melding b 0193 weet iemand hoe dat komt of op gelost raakt ik rij met een Opel antara

dappie
        Deelnemer

Koenopelantara, je zit nu in iemand anders z’n topic, je kunt beter in het antara gedeelte je vraag stellen.

En stel je even voor, dat vinden we wel zo netjes hier.

Vr,gr, jac.

liviu2004
          Deelnemer

[quote quote=17255095]Sinds een week doet mijn ECC het op geen enkele stand het meer, ook de ontwaseming doet het niet.
            Mijn zwager heeft de tech2 software op zijn laptop staan en vandaag een diagnostische test gedaan en toen kwamen 2 foutmeldingen te voorschijn.
            Waarvan de eerste de foutcode b0193-0F is, volgens mij houd dit in dat mijn kachelweerstand het niet meer doet. Ik heb zitten kijken bij de kachel, achter het dashboardkastje maar ik heb daar niks gevonden wat op de weerstand lijkt. Dus ik vraag me af waar ik die dan kan vinden.

Ik heb wat foto’s gemaakt van de kachel.

[/quote]

Eerste photo, volg kabels.

dappie
            Deelnemer

Ik zie um zitten :)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.