het betreft een coscast kop met rotor ontsteking (m2.5 dus)
pas geleden heb ik in mijn cross auto de knipper uitlees methode ingebouwd werkte allemaal perfect geen foutcode.
Voordat ik met mijn auto op de testbank ging is mij geadviseerd om ff de ontsteking met een afstel lamp te controleren .Dit stond (volgens de informatie die ik kreeg) niet goed ,dus de 2 boutjes van de rotor los gedraaid en hieraan lopen draaien .Sinds die geeft hij fout code 94 (hall gever hoog voltage) aan .Nu twijfel ik eraan of er wel wat aan aftestellen ? maar t gaat me vooral om het oplossen van die storing . iemand tips /oplossingen .
origineel en is idd niet te verstellen maar heb die bouten los gehad en daar zit wel een kleine speling op ,heb de complete ontstekings module van me vaders cross auto over gezet hou ik precies de zelfde storing ,computers uitgewisseld helpt niks.dus verdenk een slechte massa verbinding ofzo ,is dit mogelijk ? wat is jullie ervaring hiermee .
waar eindigt die kabel ? bij de ecu welke pin nr , of heeft iemand hier een schema van .
ik heb voor de zekerheid ook maar een nieuwe hallgever besteld ,alleen hoe demonteer je die ?
kon zo gauw ff niet zien hoe je hem uit elkaar haalt.