Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Fout code bij motorwissel!!! STEKKER OVER!!!FOTO
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 juli 2010 om 10:00 #17223464
Heren,
Ik krijg de volgende fout code 1503 Immobiliser control unit n/a
Waar kan dit aan liggen. Ik heb wel een stekker over die zit boven de intlaat. Maar kan de aansluiting niet vinden. 5 polige stekker.
gr,
Kenny
14 juli 2010 om 10:03 #17698738Welk type corsa?
Welke motor type gaat het om?
Foto?14 juli 2010 om 10:09 #17698739origineel gepost door *Hakkie*
Welk type corsa?
Welke motor type gaat het om?
Foto?Sorry,
corsa b x14xe cdx 1997
14 juli 2010 om 10:27 #17698740dat is je startonderbreker.
wat voor motorwissel heb je gedaan?
14 juli 2010 om 10:29 #17698741origineel gepost door sjoerdie
dat is je startonderbreker.wat voor motorwissel heb je gedaan?
Ik heb gewoon de oude x14xe omgewisseld voor een andere x14xe en alles van de oude overgezet.
14 juli 2010 om 10:53 #17698742dus ook de kabelboom en ecu van je oude motor?
en wat is die losse stekker waar je het over hebt.
een 5 polige hoort niet los te hangen
14 juli 2010 om 11:11 #17698743origineel gepost door sjoerdie
dus ook de kabelboom en ecu van je oude motor?en wat is die losse stekker waar je het over hebt.
een 5 polige hoort niet los te hangen
kabelboom etc van oude motor gebruikt.
Steker zit precies achter de inlaat boven. Kan maar niet vinden waar deze hoort. Zal effe een foto maken.
14 juli 2010 om 11:58 #17698744oke, wacht op de foto
14 juli 2010 om 12:48 #1769874514 juli 2010 om 15:17 #17698746volgens mij is die van de egr klep die zit achter op je inlaat
14 juli 2010 om 15:24 #17698747origineel gepost door david verburg
volgens mij is die van de egr klep die zit achter op je inlaatDie is het ook niet. Egr was volgensmij 3of4 polig
14 juli 2010 om 15:25 #17698748Bij mij hangt er ook een losse 5polige stekker achter het inlaat.
bij de meeste X14XE en X16XE motoren
14 juli 2010 om 15:33 #17698749dan weet ik het niet :jerry
14 juli 2010 om 15:47 #17698750origineel gepost door wim-v6
Bij mij hangt er ook een losse 5polige stekker achter het inlaat.bij de meeste X14XE en X16XE motoren
WIM:
De auto start niet en geef code 1503 Immobiliser control unit n/a.Waar kan dit denk je aan liggen?
14 juli 2010 om 15:48 #17698751Stekker los onder contact slot of naast motorcomputer.
motorcomputer gewisseld.
sleutel geen goed signaal.
electrische snelheids meter: Stekker van electrische teller pulse gever los.
Willem
14 juli 2010 om 16:02 #17698752origineel gepost door wim-v6
Stekker los onder contact slot of naast motorcomputer.motorcomputer gewisseld.
sleutel geen goed signaal.
electrische snelheids meter: Stekker van electrische teller pulse gever los.
Willem
Motorcomputer heb ik niet gewisseld!
Sleutel deed het vorige keer wel
bij contact is alles goed.
Elektrische snelheidsmeter? Waar zit deze?
14 juli 2010 om 16:03 #17698753op de versnellingsbak
willem
14 juli 2010 om 16:04 #17698754Dat de sleutel vorige keer nog goedwas hoeft niks te zeggen over de sleutel nu.. hoeft maar een keer te vallen en hij kan kapot zijn.
Willem
14 juli 2010 om 18:35 #17698755Knippert’t motorstoringslampje toevallig ook als je de auto op contact zet? Lijkt mij meer dat de chip in de sleutel niet echt pakt op de ECU… Gebruik de oude ECU eens als dit ‘t geval is… Dan start is wss wel.
14 juli 2010 om 21:44 #17698756Nee hij knippert niet.
Auto krijg wel benzine. Heb de injectoren rails los gehaald en toen gestart. Cilinder 1 en 4 krijgen benzine. Alle bougies vonken ook goed.
Distributie staat op tijd.
Weten jullie nog iets waarom de auto niet start?
gr,
Kenny
15 juli 2010 om 10:24 #17698757ecu al eens los gehad?
stuurkappen loshalen en kijken of de stekker nog goed erin zit van de startonderbreker.
15 juli 2010 om 17:20 #17698758draadbreuk, Computer kapot.
Willem
15 juli 2010 om 21:45 #17698759Nu start de auto niet normaal. Maar als ik de auto laat slepen dan start die wel?????:hmmz
Dat kan dan toch niks met de start onderbreker te maken hebben.!!!
16 juli 2010 om 14:52 #17698760zit er niet nog een aftermarket onderbreker bij??
anders eens de bobine wisselen.
of massa op de motor controleren.
Willem
16 juli 2010 om 16:11 #17698761origineel gepost door wim-v6
zit er niet nog een aftermarket onderbreker bij??anders eens de bobine wisselen.
of massa op de motor controleren.
Willem
Massa was niet goed van de motor. De auto start eindelijk goed:D:D:D
Nu doet de stuurbekrachtiging het niet. Zie ik dat de stuurbekr. olie helemaal leeg is. Welke olie moet ik daarvoor gebruiken? ( kan automatische transmissie olie ook?)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.