Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › foto’tje motorswap op verzoek.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 maart 2012 om 10:11 #17240443
hier effe een foto’tje van mijn nieuwe motorblok..ben van een 1600 8v met 71 pk naar een 2.0 l 16v met 134 pk gegaan.
Verder is de voorkant meteen verlaagd met vier cm.Zitten calibra veerpoten onder. Heb dit blok voor 300 euro gekocht van iemand die astra’s ombouwt naar rally auto’s.mijn oude veerpoten.
verlaging van de voorkant.
zo zag mijn auto eruit voordat ik een ongeluk er mee kreeg.. Heb nu even alles standaard weer.Zodra het geld er is word de complete voorkant opnieuw gespoten, komen er weer angel eyes in, komt een schoefsetje onder voor de voor en achterkant.Met de tijd nog andere wielen, sideskirts in kleur mee gespoten, cleaned achterklep,veerpootbrugje, en een nieuw intrieur
13 maart 2012 om 10:42 #17908428sonde van het neusje
maar mooi karretje en goed bezig :thumbupMario
13 maart 2012 om 10:46 #17908427zeker zonde van het neusje.. maar hobby’s kosten nou eenmaal geld he :jerry
14 maart 2012 om 11:52 #17908430Doe je ook nog iets met je remmen nu je het vermogen bijna hebt verdubbeld?
14 maart 2012 om 12:23 #17908429Hier een linkje voor je ;) buysell/single_ad.php?ad_id=106
mocht je nog niet voorzien zijn14 maart 2012 om 23:27 #17908426dank je voor het aanbod, maar zitten veerpoten en remschijven/remklauwen van een calibra op.. zit alleen nog te denken om de achteras te veranderen in remschijven.. dit zijn nu nog trommelremmen.wat is het beste? en zijn achter remschijven nog een beetje te betalen?
zit ook nog met een ander probleem. heb de veerpoten van de calibra vast gemaakt met de veerschotels van mijn oude veerpoten. is dit ook mogelijk om gewoon de orginele veerschotels van een calibra te gebruiken?
14 maart 2012 om 23:46 #17908431Zal ik je een geheimpje verklappen
de voorpoten van een calibra vectra a astra f kadett e zijn het zelfde
de veerschotel van zo’n veerpoot kan niet los zit gelast
vergelijk bv de gm nummers maar op mijnautoonderdelen.nlKleine edit,
verschil zit in de topdelen maar deze zijn van genoemde modellen uitwisselbaar
15 maart 2012 om 12:43 #17908425ok dat is een nieuw geheimpje wat je nu voor mij verklapt :jerry maar als ik de veerpoten van mijn oude 1600 pak.. dus bedoel het deel wat bovenop door je chassis heen gaat… daar zitten 2 bouten waar ik hem aan het chassis vast kan zetten. als ik die van een calibra bekijk heb je die 2 bouten niet die je vast moet zetten maar daar komt alleen dat bolletje van de veerschotel door het chassis heen. hangt die er dan gewoon los of hoe moet ik dat zien?
16 maart 2012 om 07:45 #17908432Nee, bij een calibra draai je hem vast met dat topdeel
deze zijn wel verschillend indd
maar de poten zelf zijn het zelfde en alles is uitwisselbaar
mocht je nu speling hebben door dat calibra topdeel
kun je gewoon die van de astra 1.6 poot er op zetten :thumben zo zit bij de astra f het veerpootlager er los tussen
en bij de kadett e verwerkt in het topdeel, maar ook uitwisselbaar :DOpel is net lego :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.