Fotoserie met Opel Manta, Opel Kadett en Jaguar XKR Cabrio

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Fotoserie met Opel Manta, Opel Kadett en Jaguar XKR Cabrio

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    muizenissen

Alvast even een topicje reserveren voor de foto’s die ik afgelopen weekend (13/10) heb geschoten van bovengenoemde auto’s.

Eén van de auto’s is sowieso een bekende van het Opelforum, en heeft al eerder meegedaan aan een shoot in Kootwijk. De groene Manta is inmiddels bijna meer berucht dan beroemd lijkt mij ;). De Kadett weet ik niet.

In de komende dagen ga ik verder met de nabewerking en post in de loop der tijd meer foto’s van de shoot. Eerst even drie ‘teasers’ :).

Silver

hele mooie foto’s zo met dat opspattende water, foto van de kadett is echt scherp :thumb :thumb

RISL
        Moderator

Ben benieuwd naar de rest van de foto’s. Ook een beetje dwars gegaan op dat natte parkeerterrein?

muizenissen

Fotoset voor de Manta en de Kadett zijn klaar. Straks effe posten :).

@ Risl: nee, de Kadett heeft wel wat gespeeld, maar niet veel.. ;)

Hendri
            Deelnemer

Blijf toch elke x weer genieten van Mook zijn prachtige manta :thumb

muizenissen

Een greep uit de selectie :). De eigenaren van de auto’s mogen natuurlijk altijd meer plaatsen, maar het lijkt mij wat overdreven om van iedereen >20 foto’s te plaatsen.

Kadett:

Manta:

XKR:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.