Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › foto’s van mijn kadett zoals beloofd
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 oktober 2011 om 14:24 #17242310
hierbij zoals beloofd 3 foto’s van de kadett ,de 2 voorschermen zijn alleen iets minder verder is hij keihard, ik wil hem zoveel mogelijk origineel laten zoals hij nu is ,alleen denk ik zelf persoonlijk dat een stel donkere achterlichten en witte knippers hem niet verkeerd zouden doen met miss een sportief einddempertje ,maar welke types van andere auto’s zouden passen ?hoor het van jullie graag :D
18 oktober 2011 om 14:47 #17929018Mooie bak man :thumb staat ook wel leuk met die calibra velgen.
Alleen ff orgineel stuurtje erin klappen ;)18 oktober 2011 om 14:53 #17929019net ding! wielen staan em goed king:
18 oktober 2011 om 15:14 #17929020AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mooie zilvere kleur. Je kunt er ook zilvere Lenso BBS Replica velgen onderdoen zal hem zeker niet verkeerd staan:
18 oktober 2011 om 16:39 #17929021Ik zou er geen Lenso’s onder leggen, die BBS imi’s schijnen snel te scheuren.
Niet echt tof als je velgen moe worden op de snelweg :jerry18 oktober 2011 om 18:07 #17929022Ooooooooh, wat een mooie D Kadett.
Ik zou hem helemaal origineel houden als ik jou was haha.
Nee hoor, je moet het zelf weten maar wat een mooie !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geweldig.Rik ;) (toch wel een beetje jaloers op deze D)
18 oktober 2011 om 19:52 #17929023Dat is een mooi Kadettje, die wielen wil ik je wel vergeven ;) maar dat stuurtje vind ik er niet in passen :puke
Als je dan toch een dikker stuurtje erin wilt hebben kies dan voor een SR/GTE stuur, die ligt wat beter in de
hand dan het originele dunne stuurtje.
En een klein tipje..een setje Corsa A spiegels erop, zie je een stuk meer in dan de originele spiegeltjes.18 oktober 2011 om 20:00 #17929024Hey !
Een zilveren 5-deurs, zo één heb ik ook gehad.
Wat betreft dat stuur : optisch past het niet echt, maar het ligt vast lekkerder in de hand als de orginele dunne D-Kadett hoepel.
De velgen staan ‘m super !Einddempers van andere modellen passen niet echt lekker.
De eindpijp van een D heeft een flinke slinger er in, als je er één van een E pakt, dan rammelt hij tegen de onderkant van het achterpaneel.18 oktober 2011 om 20:05 #17929025@CommoCruiser wrote:
Hey !
Een zilveren 5-deurs, zo één heb ik ook gehad.
Wat betreft dat stuur : optisch past het niet echt, maar het ligt vast lekkerder in de hand als de orginele dunne D-Kadett hoepel.
De velgen staan ‘m super !Einddempers van andere modellen passen niet echt lekker.
De eindpijp van een D heeft een flinke slinger er in, als je er één van een E pakt, dan rammelt hij tegen de onderkant van het achterpaneel.Haha, dat stuur heb ik in mn Astra F zitten !
Kun je nagaan, alles wat Opel heet past gewoon hahaRik ;)
18 oktober 2011 om 20:13 #17929026@076 wokkel wrote:
Ik zou er geen Lenso’s onder leggen, die BBS imi’s schijnen snel te scheuren.
Niet echt tof als je velgen moe worden op de snelweg :jerrydaar zeg je wat bij he….schijnen…
Kortom…kom op met die :kewlpics :jerry
19 oktober 2011 om 08:12 #17929027hey :D iedereen bedankt voor de leuke reaktie’s tot nu toe , ik ga er geen andere velgen op leggen vind deze hem netjes staan ,niet te overdreven gewoon subtiel en het stuur tja dat originele hoepel geval vouw ik te vlug dubbel en dit leek me het netste stuur voor erin :D
denk dat ik wel de knippers en de achterlichten op den duur wil veranderen en wat sport uitlaat betreft nog eens goed rondneuzen wat er wel onder kan dan ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.