Forumindex › Forums › Modellen › Astra › foto's van mijn astra G!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2009 om 17:09 #17213406
hallo astra rijders!!
Ik ben robert, sommige kennen mij misschien al hierzo.
ik kom uit wognum (waar de dsb kantoren staan ja:puke)
ben 19 jaar en werk als schilder (dus als je er 1 nodig heb….:angel)na een jaar in een corsa 1.2 16v sport te hebben gereden moest er wat anders komen.
Ik had meer ruimte nodig.
na een paar proefridjes te hebben gereden in andere auto’s (seat cordoba 1.6 100pk coupe sport uitvoering, en een hyundai accent 1.5 105pk sportuitvoering (echt een mooie auto) was het oog gevallen op een astra g uit 2002. het gaat om een 1.6 8v met 85 pk.-plannen:
-audio inbouwen (bijna klaar)
-orginele astra velgen.verder geen vragen, ben zeer blij met mijn nieuwe aanwinst, hoop er nog jaren in te kunnen rijden:wub
grtz, robert
heb een zeiltje in mijn koferruimte gelegd, voordat ik comentaar krijg. tis natuurlijk een beetje standart astra, maar vind de kleur heel mooi.
foto’s van audio volgen nog…
24 oktober 2009 om 17:34 #17540637hoi foto’s staan er genoeg op het forum, er zit een zoekfunctie op.
De dorpellijsten aan de binnenzijde zou ik laten zitten en gewoon het portierrubber losmaken. Zo ontstaat er een mooie sleuf voor je bekabeling
gaatje kan je boren naast je gaskabel
25 oktober 2009 om 00:13 #17540638niks gaatje boren ;) Er zit een rubbertje waar makkelijk een kabel in kan als je het gat iets groter maakt ;)
je kunt de dikke kabels via de dorpels laten lopen en de dunne draden langs je dak.gr pastry
25 oktober 2009 om 05:34 #17540639Dat rubertje heb ik gezien denk ik. Ik ga het proberen. Tkx
25 oktober 2009 om 05:38 #17540640Dat rubertje heb ik gezien denk ik. Ik ga het proberen. Tkx
25 oktober 2009 om 07:55 #17540641>> Stroom vanaf accu naar binnen:
– Deze astra heeft geen gaskabel!, Zit er geen rubber dopje waar de gaskabel doorheen had gelopen als deze er wel op zat.
daar kan je dan je kabel door naar binnen begleiden, en door het rubbertje heen doen.
Willem
25 oktober 2009 om 09:30 #17540642origineel gepost door wim-v6
>> Stroom vanaf accu naar binnen:– Deze astra heeft geen gaskabel!, Zit er geen rubber dopje waar de gaskabel doorheen had gelopen als deze er wel op zat.
daar kan je dan je kabel door naar binnen begleiden, en door het rubbertje heen doen.
Willem
ja, klopt, heb het gezien, kabel is door het rubbertje naar binnen gegaan.
weet jij wat van die moter?
als ik de moter afzet, dan is het net of er een ventilator afslaat en lang nazoemt. terwijl die vin niet eens draait als het blok loopt. hoort dit zo?25 oktober 2009 om 09:40 #17540643Zal wel een of ander regelingetje wezen op de motor, zal me er niet druk om maken.
Willem
25 oktober 2009 om 10:32 #17540644origineel gepost door wim-v6
>> Stroom vanaf accu naar binnen:– Deze astra heeft geen gaskabel!, Zit er geen rubber dopje waar de gaskabel doorheen had gelopen als deze er wel op zat.
Willem
Het is toch geen motor met elektrische gas pendaal?
25 oktober 2009 om 10:47 #17540645Nette astra hoor!
25 oktober 2009 om 12:49 #17540646zeker nette Astra veel plezier ervan:thumbup
25 oktober 2009 om 16:58 #17540647origineel gepost door wesley015
origineel gepost door wim-v6
Willem
JAWEL!!!!
let even op 1.6 8V:
>> t/m 2001: X16SZR 75pk!
– Centraal ingespoten (1 injector centraal geplaatst voor de gasklep)
– Mechanische gasklepbediening (gaskabel)
– stationair regeling doormiddel van Stappenmotor
– Elektrische EGR>> na 2001: Z16SE 85pk!
– Multipoint ingespoten (Elektronische vol injectie systeem met 4 injectoren)
– Elektrische gasklepbediening (E-gas)
– Stationair regeling door bediening gasklep via computer
– Elektrische EGRDus Wesley, deze asttra (Z16SE) zeker wel Elektrisch gas, en zelfs volledige Mutlipoint inspuiting.
en ook nog 10pk en wat koppel meer als de X16SZR, met centrale inspuiting en mechanisch gas.
Willem
27 oktober 2009 om 07:10 #17540648origineel gepost door wim-v6
Zal wel een of ander regelingetje wezen op de motor, zal me er niet druk om maken.Willem
Denk dat dit de pomp van de stuurbekrachtiging is die je hoort, heb het ook bij mijn Astra. Volgens mij is dit heel normaal.
27 oktober 2009 om 09:40 #17540649origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door wesley015
origineel gepost door wim-v6
Willem
JAWEL!!!!
let even op 1.6 8V:
>> t/m 2001: X16SZR 75pk!
– Centraal ingespoten (1 injector centraal geplaatst voor de gasklep)
– Mechanische gasklepbediening (gaskabel)
– stationair regeling doormiddel van Stappenmotor
– Elektrische EGR>> na 2001: Z16SE 85pk!
– Multipoint ingespoten (Elektronische vol injectie systeem met 4 injectoren)
– Elektrische gasklepbediening (E-gas)
– Stationair regeling door bediening gasklep via computer
– Elektrische EGRDus Wesley, deze asttra (Z16SE) zeker wel Elektrisch gas, en zelfs volledige Mutlipoint inspuiting.
en ook nog 10pk en wat koppel meer als de X16SZR, met centrale inspuiting en mechanisch gas.
Willem
Okee :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.