Foto´s van Astra G & H velgen? Nu eigen foto’s! + nieuwe :D

Forumindex Forums Modellen Astra Foto´s van Astra G & H velgen? Nu eigen foto’s! + nieuwe :D

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17969341
    Astralfred
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 November 2004

      Daarom moet je het ook op beide fronten pakken, rij zelf met et 30 en 8,5J x 17 en staat lekker dik. :thumbup

      #17969342
      jbw89
        Lid sinds:
        13 March 2011

        Nieuwe foto’s bij geplaatst, bedankt iedereen!

        #17969343
        frank de jonge
          Lid sinds:
          23 May 2011

          Lopen mooi in de lijn met de carroserie

          #17969344
          derartz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 January 2011

            interessant verhaal dit over die ET waardes… Ik ben nu ook al een tijdje bezig met 2e handse 17 inch velgen aan te zoeken. Nu heb ik wat moois gevonden, maar die velgen hebben een ET waarde van 35 terwijl mijn astra G origineel ET 49 heeft. Sommige zeggen dat het allemaal geen probleem is, anderen praten weet over wiellagers die extra gaan slijten.
            velgen specs:
            MAK Fever 5R 7×17 ET 35 steek 5×110

            Nu weet ik niet zo goed meer of ik dat setje velgen ondanks de afwijking van 14 gewoon kan kopen, of toch beter even verder moet kijken…???

            #17969345
            OscaR-16v
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 May 2009

              @derartz wrote:

              interessant verhaal dit over die ET waardes… Ik ben nu ook al een tijdje bezig met 2e handse 17 inch velgen aan te zoeken. Nu heb ik wat moois gevonden, maar die velgen hebben een ET waarde van 35 terwijl mijn astra G origineel ET 49 heeft. Sommige zeggen dat het allemaal geen probleem is, anderen praten weet over wiellagers die extra gaan slijten.
              velgen specs:
              MAK Fever 5R 7×17 ET 35 steek 5×110

              Nu weet ik niet zo goed meer of ik dat setje velgen ondanks de afwijking van 14 gewoon kan kopen, of toch beter even verder moet kijken…???

              et 35 kun je rustig nemen.
              heb onder mijn oude g ook een tijdje met et35 gereden, 16 inch, zie foto

              met bandenmaat 205/50/16 (originele maat voor de sport)

              enige reden dat ik ze weg heb gedaan is dat ik graag 17 inch wielen wou

              #17969346
              derartz
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 January 2011

                op de foto lijkt het dat je achterwiel gelijk loopt met het scherm boven je wielkast. zou het niet zo zijn dat ik met 205/50R17 banden juist aanloop problemen krijg, omdat die wielen dan dus groter zijn?

                #17969347
                Niels0478
                  Lid sinds:
                  14 July 2010

                  Als we tog over et’s bezig zijn, mijn achtervelg (10j et35 met een 245 band 17inch) loopt ook aan, weet iemand zo of dit aan de binne of buitekant is ? kan t moeilijk zien onder het rijden

                  #17969348
                  derartz
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 January 2011

                    mijn bandenboer vertelde dat de kans groot is dat de lagers stuk gaan als ik velgen met een ET waarde van 35 zou monteren, terwijl origineel 49 is. een verschil dus van 14 mm terwijl volgens hem het limiet echt 5 mm is. ik ga toch maar op zijn advies af en kijk wel even verder. je leest en hoort het natuurlijk ook op verschillende plekken…


                    @niels
                    … kun je niet zien aan de band waar deze ‘extra’ afgesleten is? met 245 breed verwacht ik dat het juist aan de buitenkant aanloopt…

                    #17969349
                    Niels0478
                      Lid sinds:
                      14 July 2010

                      Ja ik heb de velg ook maar een paar km er onder gehad, ga niet wachten totdat er iets afslijt, maar zal hem morge eens op de brug zetten

                      #17969350
                      jbw89
                        Lid sinds:
                        13 March 2011

                        Weet iemand toevallig hoe duur het is om mijn draag armen te laten vervangen van een astra G uit 2002?
                        Ik wil niet een heel nieuw topic starten voor zo’n vraagje!

                        #17969351
                        Twanni
                          Lid sinds:
                          31 January 2011

                          wel , heb een setje voor men rekord gekocht , origineel is et37 , maar deze set is 7
                          en is ook 1.5j breder als origineel , ben benieuwd of dit wel zou gaan :hmmz

                        11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.