Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Foto's prof. fotoshoot van mijn Manta B1
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 mei 2010 om 16:00 #17221756
Hier de afbeeldingen van een shoot in een studio ze zijn wat klein maar deze staan op de cd rom waar je uit kunt kiezen welke je wilt hebb
en graag een mening van jullie
28 mei 2010 om 16:09 #17679728Mooie foto’s, ik vind de Manta wat klein uit zien op de pics, lijkt wel een Matchbox modelletje zo..
28 mei 2010 om 16:12 #17679729Mooie foto’s. Persoonlijk, als ik over dezelde gelegenheid zou beschikken, zou ik wel voor enkele foto’s een iets andere hoek genomen hebben. Maar misschien ziet een ‘normale’ fotograaf dat niet in 1 keer en moet ie er eerst een aantal jaar voor naar heel veel Manta’s gekeken hebben :P
Maar zonder meer een goed idee om dit in een studio op deze manier te doen. Ook die foto’s van door je interieur heen zijn gaaf!
28 mei 2010 om 16:20 #17679730origineel gepost door The_Undertaker
Mooie foto’s. Persoonlijk, als ik over dezelde gelegenheid zou beschikken, zou ik wel voor enkele foto’s een iets andere hoek genomen hebben. Maar misschien ziet een ‘normale’ fotograaf dat niet in 1 keer en moet ie er eerst een aantal jaar voor naar heel veel Manta’s gekeken hebben :Psprak de wannabee fotograaf :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
:P
maar @johannes…
wat een aldermachtig mooie shoot kerel, helemaal geweldug :D
t wagentje mag er absoluut wezen . :wors:wors:wors:wors
28 mei 2010 om 17:01 #17679731origineel gepost door Ghanz
origineel gepost door The_Undertaker
Mooie foto’s. Persoonlijk, als ik over dezelde gelegenheid zou beschikken, zou ik wel voor enkele foto’s een iets andere hoek genomen hebben. Maar misschien ziet een ‘normale’ fotograaf dat niet in 1 keer en moet ie er eerst een aantal jaar voor naar heel veel Manta’s gekeken hebben :Psprak de wannabee fotograaf :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
:angel Er wordt gevraagd naar een mening, die geven we dan ook graag :angel
28 mei 2010 om 17:49 #17679732;)
28 mei 2010 om 18:07 #17679733Mooie foto’s en mooie B1, maar idd had de fotograaf wel wat meer vanuit andere hoeken mogen fotograferen :thumbup
28 mei 2010 om 19:19 #17679734:wub mooie Manta en hele mooie foto’s.
foto’s zijn zo goed bewerkt dat het soms inderdaad op een schaalmodel lijkt.28 mei 2010 om 19:20 #17679735Mooie auto en mooie foto’s.
28 mei 2010 om 19:56 #17679736Mooie bak, mooie kleur, mooie wielen.
Maar inderdaad, het lijkt wel een schaalmodel op de 1e paar foto’s
/offtopic: undertaker: 999 posts!
28 mei 2010 om 22:55 #17679737Dit was m’n eerste bedoeling voor het fotoshoot-evenement………maar, dat was niet te betalen en dat duurde veel te lang per auto.
Hoe lang is de fotograaf met jouw auto bezig geweest???
29 mei 2010 om 06:43 #17679738Ja het duurt inderdaad wel even zo’n kleine twee uur heeft het geduurd
Wat de grootte van de foto’s betreft je krijgt een cd rom mee met voorbeelden maar deze hebben een hele lage resolutie zodat als je wat wilt je ze altijd bij hun moet bestellen zo werkt dat nu eenmaal wel jammer ik had ze liever wel iets groter gehad.Maar welke vind jij het mooist29 mei 2010 om 12:48 #17679739Zijn dit alle foto’s dan die ze in die 2 uur tijd hebben gemaakt? Vind ik wel weinig dan, en veel te weinig detail foto’s en alles uit één hoek geschoten vind ik ook jammer is wel de mooiste positie om een auto te fotograferen maar toch. Wel mooi zo zonder een achtergrond en puur alleen de auto het is een mooi showroom modelletje zo :thumbup wil mijn GT/E ook in nieuwstaat brengen wel stap bij stap want het blijft wel mijn daily :) heerlijk gewoon zo’n oude frikandel rijd gewoon prins heerlijk als een nieuwe gewoon :wors Wees er zuinig op zo zie je ze nog maar weinig ben zelf ook helemaal weg van de chrome bumpers op een B1 1000x mooier als een GSI irmscher :vertag
Mag ik vragen wat je voor zo’n prive shoot heb betaald. :kewlpics
29 mei 2010 om 16:22 #17679740origineel gepost door johannes2
Ja het duurt inderdaad wel even zo’n kleine twee uur heeft het geduurd
Wat de grootte van de foto’s betreft je krijgt een cd rom mee met voorbeelden maar deze hebben een hele lage resolutie zodat als je wat wilt je ze altijd bij hun moet bestellen zo werkt dat nu eenmaal wel jammer ik had ze liever wel iets groter gehad.Maar welke vind jij het mooistIk denk dat ik “het halve kontje” het mooiste plaatje vind….
30 mei 2010 om 06:51 #17679741Het is een hele klus hoor zo’n shoot vergis je er niet op eerst moet de auto netjes in de juiste positie worden gezet met handkracht anders krijg je allemaal zwarte strepen op de ondergrond.Dan moet de belichting helemaal ingesteld worden iedere keer weer anders voor interieur motor enz. Nou er is wel degeliik uit verschillende hoeken gefotografeerd en zelfs hoogtes er zitten foto’s bij die van 3 meter hoogte zijn gemaakt vanaf een plateau.En dan de objectieven die gewisseld moeten worden.Het is echt niet zomaar even een paar plaatjes schieten. Het koste mij 140 euro.
30 mei 2010 om 10:15 #17679742140 euro valt me op zich nog mee, want de apparatuur die ze er op los laten is ook niet goedkoop aan de prijs zeg maar :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.