Foto’s geocoderen met Picasa

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Foto’s geocoderen met Picasa

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    RISL
    Moderator

Ik wilde mijn foto’s geocoderen met Picasa en Google Earth, zodat ik zelf een wereldbol krijg met mijn foto’s.
      Ik vroeg me echter af of dan iedere gebruiker van Google Earth zicht krijgt op mijn foto’s?

Want dat is niet de bedoeling, ik wil gewoon de locatie van de gemaakte foto’s kunnen aanklikken en dan de foto’s die daar gemaakt zijn te zien krijgen.

RISL
      Moderator

Upje voor mezelf, ik hoop dat iemand de vraag kan beantwoorden.

RISL
        Moderator

Nog maar een uppie voor mezelf.
          Ik hoop dat iemand het antwoord weet.

Roelof

Het zou natuurlijk een gigantische veiligheidslek zijn als je pr0n foto’s met GPS informatie over waar je hebt liggen krikken in de streetview database van Google maps komen te staan. Nee, alleen degene die in jouw album kan kijken zal dan die GPS informatie kunnen omzetten in een Google maps venster maar Google maps mag en zal dan nooit jouw foto’s kunnen tonen aan wildvreemden.

RISL
            Moderator

Bedankt voor de info!
              Je ziet in het Google Streetview regelmatig dat je iemands foto kan bekijken en dat wil ik voorkomen.

Roelof

Als dat mogelijk is moet het aan of uit te vinken zijn…

Zeker weten dat het iemands foto is want streetview neemt zelf heel veel foto’s en stopt die in de database.

RISL
                Moderator

Ja, ik weet zeker dat de foto niet van Google Streetview is, ik heb namelijk ook foto’s op Google Earth gezien vanuit het vakantiehuis van m’n ouders (in Zuid-Frankrijk). Dat huis wordt af en toe aan bekenden van m’n ouders verhuurd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.