Forumindex › Forums › Overige › Meetings › FOTO'S !!! => Fabrieksbezoek Opel Bochum 9 mei 2008
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 maart 2008 om 10:51 #17360465
Iedereen op bovenstaande lijst heeft vanmorgen van ons een U2U gehad met daarin de vraag of hij / zij wat gegevens naar ons toe willen sturen.
Mocht je deze U2U niet hebben gehad of op de reservelijst willen komen, laat het me even weten !
Gr. Arjan
11 maart 2008 om 21:30 #17360466Weten jullie al waar we ongeveer verzamelen in Arnhem?
dan kunnen we in de buurt een hotelletje zoeken :angel
dan hoeven we ons niet te haasten s’morgens, en niet te ergeren aan de file’s11 maart 2008 om 21:34 #17360467Leen, Dat adres staat op de 7de of 8ste pagina.
Iedereen die mij een U2U of mail heeft gestuurd heeft ondertussen ook een mail terug gehad met daarin de opzet van die dag, verzamelpunten en de route die we willen rijden.
– Wel een U2U of mail gestuurd maar nog niks gehad ?
– Op of aanmerkingen ?Graag een mail of U2U terug !
Gr. Arjan
15 maart 2008 om 20:30 #17360468En weer een wekelijkse update :
Tot nu toe hebben de volgende personen gereageerd en gaan dus zeker mee :
Arjan, Wilma & Gerrit in hun Astra G Sport (a.k.a Juffer1 & Wilma)
Giel in zijn Astra G Sport edition (a.k.a Gielio)
Martine en Romain in hun Astra G OPC
Stefan & Johan in zijn Astra H (a.k.a. Stefan DTI)
Steven in zijn Astra G Sport edition (a.k.a Astranomic)
Jeroen & Vincent in hun Astra G coupe Turbo (a.k.a GSIwit)
Leen & Marleen (a.k.a Stillekracht)
Marcel in een Astra G (a.k.a Cors@)
Eddy & Kamanie in een E-Kadett Frisco (a.k.a Eddy Reuneker)
Ton & aanhang met een Omega (a.k.a TonSR)
Sylvester & Jean met de Corsa A (a.k.a Sylvester)
Rob, Pim & Benny in een Vectra V6 (a.k.a IceFreak, 3p0x+ 1)
Miguel & Samantha in hun kadett e gsi (a.k.a kadett racing)
Filip in zijn Astra G coupe (a.k.a Maytrope)De volgende persoon heeft nog niet gereageerd en heeft dus nog 1 week voor zijn plekje wordt “vergeven”:
AsconaGT + 3 in een CalibraWilma en ik hebben donderdag een groot gedeelte van de route Duiven – Bochum gereden. Er ligt een nieuw stukje asfalt op de plek met de rammelstroken. Dit is nu al veel beter terijden.
Wel waren er op het stukje waar “vrij” mocht worden gereden veel wegwerkzaamheden. Nu dus maar hopen dat ze een beetje doorwerken daar :PWat betreft het eten : Aan de overkant van ons tussenpunt zit ook een räststatte die er netjes uitziet, wellicht is dat en alternatief ?
Gr. Arjan
16 maart 2008 om 08:08 #17360469aardige club….14 auto’s, wordt vast een mooie colonne! Waar we eten maakt mij echt niets uit, vind alles wel lekker, dus ik pas mij volledig aan!
Wel grappig dat er hoofdzakelijk wat nieuwere auto’s meegaan, als ik het goed gezien heb gaan er 2 E-kadettjes en 1 Corsa A mee, en de rest is allemaal wat nieuwer.
16 maart 2008 om 11:16 #17360470En een Omega A niet te vergeten !
Maar je hebt wel gelijk Eddy, de rest rijdt meerendeels een “nieuwere” G, maar de verschillende auto’s maakt het denk ik wel interresanter.
Gr. Arjan
16 maart 2008 om 18:31 #17360471leen er zit redelijk in de buurt een van der valk restaurant
dat heet westend zit bij sport complex papendal als er meer mensen zijn die dit willen kunnen we s,morgens samen op rijden wij komen van rotterdam en
dat idee om de fille,s voor tezijn die richting op lijkt mij goed plan of jij moet iets anders op het oog hebben dan hoor ik dat wel.
vgr tonsr.
voor arjan en de rest is er nog een trofee voor de oudste opel die mee gaat:P:P:P
vgr tonsr.16 maart 2008 om 18:36 #17360472Een trofee voor de oudste Opel of deelnemer Ton ? :jerry
Ik zal het hier eens in de groep gooien. 9 Mei is trouwens wel in de voorjaarsvakantie he ? Dus ik denk dat we weinig last van files krijgen.
Gr. Arjan
16 maart 2008 om 18:44 #17360473he dan moet ik ff uitkijken ik wordt 20 maart 56
mooi ben ik straks de omisaurier van de ploeg:o:o
ik verheug me wel op de trip heb er zin in.
vgr tonsr16 maart 2008 om 18:46 #17360474origineel gepost door TonSR
mooi ben ik straks de omisaurier van de ploeg
vgr tonsr
:jerry:jerry:jerry
Wij hebben er ook zin in Ton, je bent al goed op dreef !
Gr. Arjan
16 maart 2008 om 20:31 #17360475Doe maar geen trofee voor oudste opel of deelnemer, win ik beiden niet. Opel is van ’91 en ikzelf ben 26, dus val niet in de prijzen ben ik bang :hmmz
16 maart 2008 om 21:01 #17360476We kunnen het ook per voertuigtype doen, maar dan lopen we op bij de Astra’s weer vast (of ik moet een aantal leden kunnen omkopen ?)
Lijkt me beter dat we er een gezellig dag van gaan maken zonder onderlinge strijd.
En voor de mensen die wel even onderling willen “strijden”, jullie weten het start en finisch punt, we horen wel wie dr gewonnen heeft bij Hohe Hunxe :PTot op heden heb ik nog van niemand nog een reactie gehad op de mail die ik jullie gestuurd heb, is alles zo duidelijk of heb ik iedereen zo laten schrikken ?:o
Gr. Arjan
16 maart 2008 om 21:42 #17360477van der Valk hotelletje ? ze hebben s’avonds toch wel een biertje aan de bar ? :angel
Ik gooi het even in de groep hierzo… het ligt ook ff aan de oppas [of die een avondje eerder op de kids willen passen]
16 maart 2008 om 21:47 #17360478Hoi Leen, ist zover rijden dan voor jullie ?
Misschien een pre meeting dan alvast bij v/d Valk ? :angel
Gr. Arjan
16 maart 2008 om 21:52 #17360479ff op de van der Valk site gekeken, denk dat hotel Arnhem het meest geschikt is….
75 euries icl. ontbijt…. en een koud biertje [met kers] aan de bar…
16 maart 2008 om 21:55 #17360480ik ben daar verschillende keren geweest hebben een fijne bar ,een lekker biertje en ja de top off de bill breng ook je zwembroek mee ze hebben daar een
heerlijk intern zwembad ,,,maar als daar mensen gaan overnachten kom ik ook daarheen met me maatje..kunnen we s,avonds toch nog lekker biertje pakken onder elkaar dus liefhebbers laat maar horen hier.en genoeg parkeer ruimte
vgr tonsr.
he leen ik heb der ff overheen gekeken ik vind het best ik lees hier wel als we donderdag overnachten waar we dat doen tonsr.16 maart 2008 om 22:05 #17360481Het is voor ons een uurtje rijden die kant op, dus echt nodig is het niet voor ons.
Mochten er nog meer daar overnachten dan gaan we daar ook eens serieuzer over nadenken :angel
Wel leuk om te zien dat er zulke initatieven zijn onderling !Gr. Arjan
16 maart 2008 om 22:25 #17360482gezellig toch onder elkaar biertje drinken,,,,potje pokeren:vertag:vertag:vertag,,kan ik mischien nog ff vrij tanken verdienen:jerry:jerry:jerry,,,,gekheid maar wel gezellig lijk mij en ik wil die opel rijder ponums wel is zien als ze rond uur of twee met wat
geestverijkend vocht achter hun kiezen vrijdag ochten om uur of 6 op moeten:o:o:o:o:(:angel:angel.
vgr ton sr.16 maart 2008 om 22:36 #17360483Bij mij weinig kans op Ton !
Alcohol gaat hier gewoon overstuur, ik doe al 2 jaar met een lieter flesje hooghoudt :jerry
En als ik moet rijden drink ik de 24 uur ervoor geen druppel !Maar ik hoef toch smorgens geen ademanalyse apparaat te laten aanrukken he ? :jerry
Gr. Arjan
16 maart 2008 om 22:49 #17360484nee voor mij niet hoor spuug er niet in maar 1 of 2 biertjes heb ik het wel gehad hoor.
vgr ton sr17 maart 2008 om 09:54 #17360485Ik vertrek gewoon vanuit Rotterdam ookal klinkt een biertje wel erg verleidelijk:hmmz
Hmm van Eddy win ik het wel zowel qua leeftijd als kadett:P
See you
17 maart 2008 om 12:23 #17360486mijn omi is van 92 maar van af donderdag 20 56 dus ben ik waarschijnlijk de omisaurieer:P:P:P of niet:sleeping
vgr tonsr.17 maart 2008 om 13:06 #17360487Ik vind dat we per categorie prijzen moeten uitreiken, en als je als een in een groep zit, gaat het niet door.. :P
Ik zit er misschien ook wel aan te denken om bij v.d. valk een biertje met kers te doen :P:angel
17 maart 2008 om 19:51 #17360488Ach, wat mij betreft hoeven we geen trofeeën te verdelen onder oudste danwel jongste deelnemer, het gaat erom dat we de 9e mei een mooie en vooral visueel genietbare dag hebben, en denk dat dat wel gaat lukken.
En Arjan, ga er maar vanuit dat eenieder die het mailtje gehad heeft het duidelijk genoeg vond, ik vond het in ieder geval glashelder!
17 maart 2008 om 19:59 #17360489Wij moeten uit Katwijk aan Zee komen, volgens de tom tom 1,5 uur rijden
op vrijdag ochtend over de A12 ???? :hmmz gaat hem niet worden denk……Stilletjes hoop ik dat de oppas eerder wil/kan …….
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.