Forumindex › Forums › Overige › Meetings › FOTO'S !!! => Fabrieksbezoek Opel Bochum 9 mei 2008
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 mei 2008 om 18:23 #17360665
Snel of snel… het maakt niets uit Vincent :) Maar zou wel leuk zijn als je de coupe weer tevoorschijn haalt met je 18″ Irmschers:thumbup
4 mei 2008 om 19:15 #17360666Het is geen belangrijk slangetje, met een stuk tape deed hij het tijdelijk ook:P Maandag zou de dealer het binnen hebben. Dus vrijdag moet geen probleem zijn anders moet ik de kadett ook nog wassen:D
latersss4 mei 2008 om 21:51 #17360667komt goed :P:thumbup
5 mei 2008 om 10:46 #17360668Oja, voordat ik het vergeet; wij komen, als het goed is, bij de parkeerplaats in Duitsland samen. Dit omdat de weg van Oldenzaal naar Duiven naar Duitsland best wel om is :P.
5 mei 2008 om 14:58 #17360669Laat je Arjan dan weten per sms als je op de parkeerplaats bent? Dan kunnen wij onze ETA terug sms-sen:thumbup
5 mei 2008 om 15:09 #17360670Wij kunnen niet met zekerheid aangeven hoe laat we op de parkeerplaats in Duitsland aanwezig zijn. Daar aangekomen hebben we ongeveer een 15 minuten rustpauze voor we weer verder gaan.
Voor de hele meeting geldt : Niet op tijd aanwezig = pech !
Gr. Arjan
5 mei 2008 om 15:27 #17360671:o…………………………………………………………………….:thumbup
5 mei 2008 om 17:30 #17360672De vooruitzichten zijn zeker mooi! Nu maar hopen dat het de week erna ook nog mooi weer zal blijven,want dan ga ik een weekje motorrijden in datzelfde mooie duitsland (thuringerwoud), dus ik houd m’n hart vast.
De kadett is nog schoon van de vorige keer wassen,maar ga hem uiteraard aanstaande donderdagochtend, voordat we naar Arhem vertrekken, nog een keer helemaal wassen,poetsen, bumpers zwart maken en ramen binnen en buiten doen, moet natuurlijk wel mooi aan de “start” verschijnen.
Zal mij trouwens benieuwen of iedereen die zich nu aangemeld heeft daadwerkelijk zal komen vrijdag,want ik vind dat er gaandeweg de voorbereidingen etc. nog best veel mensen af/aanhaakten.
5 mei 2008 om 17:43 #17360673ik ben er van de partij! da’s 100% zeker met goed humeur en een strakke gekleide G (en een meguiars reserve kit bij me :P):thumbup
5 mei 2008 om 18:09 #17360674origineel gepost door EddyReuneker
Zal mij trouwens benieuwen of iedereen die zich nu aangemeld heeft daadwerkelijk zal komen vrijdag,want ik vind dat er gaandeweg de voorbereidingen etc. nog best veel mensen af/aanhaakten.Eddy dat soort dingen houdt je toch niet tegen. Bij de vorige meeting hadden nog 2 personen zich aangemeld die uiteindelijk niet kwamen opdraven op de dag zelf. Erg jammer.. maar helaas.
Ik denk dat we met diegene die zich nu hebben aangemeld een leuk divers groepje hebben ! Ik heb eigenlijk met iedereen via de mail en msn contact dus ga ervan uit dat iedereen gewoon komt !
Het gaat echt een ontzettend leuke dag worden, al zouden we de hele dag regen heben en in de fabriek alleen maar VW’s zien :jerry
Gr. Arjan
5 mei 2008 om 19:03 #17360675En weer een UPDATE !
Er zijn nog 2 plekken over, dit wil je toch niet missen ??
De volgende personen gaan mee naar Bochum :
Arjan, Wilma & Gerrit in hun Astra G Sport (a.k.a Juffer1 & Wilma)
Giel in zijn Astra G Sport edition (a.k.a Gielio)
Stefan & Johan in zijn Astra H (a.k.a. Stefan DTI)
Steven in zijn Astra G Sport edition (a.k.a Astranomic)
Jeroen & Vincent in hun Astra G coupe Turbo (a.k.a GSIwit)
Leen & Marleen (a.k.a Stillekracht)
Marcel in een Astra G (a.k.a Cors@)
Eddy & Kamanie in een E-Kadett Frisco (a.k.a Eddy Reuneker)
Ton & aanhang met een Omega (a.k.a TonSR)
Sylvester & Jean met de Corsa A (a.k.a Sylvester)
Rob, Pim & Benny in een Vectra V6 (a.k.a IceFreak, 3p0x+ 1)
Miguel & Samantha in hun kadett e gsi (a.k.a kadett racing)
Filip in zijn Honda Civic (a.k.a Maytrope)
Richard & Efne in hun Corsa B of Astra G (a.k.a Lynx84)
Johan & Koos in hun Vectra I500 (a.k.a johani500driver)5 mei 2008 om 19:41 #17360676origineel gepost door gielio
Laat je Arjan dan weten per sms als je op de parkeerplaats bent? Dan kunnen wij onze ETA terug sms-sen:thumbupDat lijkt me inderdaad een goed plan. En op tijd komen hoort erbij :)
5 mei 2008 om 19:47 #17360677Tot vandaag hebben de volgende personen aangeven niet met de groep vanuit Duiven mee te rijden naar Bochum.
Mensen die vanaf de parkeerplaats in Duitsland mee rijden naar Bochum :
Filip in zijn Honda Civic (a.k.a Maytrope)
Rob, Pim & Benny in een Vectra V6 (a.k.a IceFreak, 3p0x+ 1)en de volgende personen zien we in Bochum :
Stefan & Johan in zijn Astra H (a.k.a. Stefan DTI)Ik laat Rob (Icefreak) weten hoe laat we op die parkeerplaats aanwezig zullen zijn, en hij ons als hij er is.
Stefan weet hoe laat hij waar verwacht wordt.Gr. Arjan
5 mei 2008 om 20:07 #17360678Kijk, als mensen niet meekunnen dan kan dat,maar geef het dan van te voren even aan,wel zo netjes. Niet op komen dagen terwijl je aan hebt gegeven wel te komen. maar goed,laten we er maar vanuit gaan dat iedereen komt…
Haha, regen kan ik aan, maar een dag golfjes aanzien trek ik echt niet zonder extra zuurstof aan boord :)
*confession mode: mijn vorige en tevens eerste auto was een golf 2* :cry
5 mei 2008 om 20:21 #17360679Ach Eddy geeft niet je hebt er tenminste van geleerd:jerry
Moet ook eerlijk bekennen dat als niemand kijkt ik in een ford rij:wtf
Arjan had de telefoonlijst van vorige keer nog bewaar heb jij nogsteeds het zelfde nummer of Giel, mocht het nodig zijn:angel
5 mei 2008 om 20:24 #17360680Nummer van mij en Wilma is nog steeds hetzelfde ! Die van Giel weet ik niet, kan het lijstje nergens vinden :D
Gr. Arjan
5 mei 2008 om 21:00 #17360681Voor de mensen die uit de richting van Rotterdam komen…….
Er is al een ontmoetingsplek voor de heen weg naar Duiven toe deze plek is aan de A20 bij de BP “De Vink” tussen Capelle en Nieuwerkerk wie zich hierbij aan toe wil voegen moet er tegen 07:00 uur zijn zodat we tegen 08:30 in Duiven aanwezig kunnen zijn…
Heb er al veel zin in tot vrijdag, Greetzzz!!!
5 mei 2008 om 21:32 #17360682origineel gepost door GSIwit
Ach Eddy geeft niet je hebt er tenminste van geleerd:jerryDat zeker,maar had destijds niet veel te besteden en moest snel een auto hebben, en golfjes zijn er nou eenmaal heel veel. Moet wel zeggen dat m’n golf…hoewel hij ouder was dan de Dett, qua carrosserie stukken beter (lees:harder) was. maar goed, m’n hart ligt nou eenmaal bij Opel, dus dat beetje roest neem ik op de koop toe.
Heb ook echt enorm veel zin in vrijdag, m’n meisje trouwens ook! :)
5 mei 2008 om 23:31 #17360683Mijn mobiel is nog steeds hetzelfde:thumbup Super gut, nicht?:P
6 mei 2008 om 09:48 #17360684ik heb der wel zin in donderdag naar het hotel in arnhem s,avonds een biertje pakken onder elkaar s,morgens lekker ff ontbijten en dan op weg
ook moet de omi nog worden gewassen moet nog 1 dag werken en dan
ben ik klaar tot maandag lekker hoor.
vgr tonsr.6 mei 2008 om 16:14 #17360685he jongens morgen nog even werken,ik heb donderdag vrij om de auto schoon en netjes te maken en dan vrijdag weer schoon en snel voor de dag komen;)
grt sylvester
6 mei 2008 om 17:05 #17360686haha, ben dus niet de enige die de donderdag gereserveerd heeft voor het mooi maken van z’n liefde :) wij vetrekken donderdag rond 12:30 richting Arhem, ‘s avonds inderdaad biertje scoren, ‘s ochtends niet ontbijten (vond €10 p/p beetje veel,eet je er nooit uit…ik niet althans) en dan onderweg naar Bochum, joepie!:wors
6 mei 2008 om 17:13 #17360687he
voor 10euro kan ik wel eten:)lekker lekker;)
maar jongens tot vrijdag.grt sylvester
6 mei 2008 om 17:15 #17360688Ik rij helaas niet mee met de opel stoet vanuit duiven , wij rijden rechtstreeks naar bochum.
maar….
ik sta klaar om foto’s te maken als jullie aankomen bij de fabriek :DIk zie jullie alleen daar
Gute Farht !!gr
Stefan.6 mei 2008 om 17:24 #17360689Ik ga het lijstje met namen, autotypes en telefoonnummers voor onderweg klaar maken. Ik zal ook de route er weer bijvoegen.
Ik ga er vanuit dat niemand er bezwaar tegen heeft dat zijn/haar nummer op de lijst staat die iedereen krijgt, is dat wel het geval dan zou ik dat graag vanavond (of morgen) willen weten.
Is het ook handig om de lijst alvast door te mailen? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.