Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Foto voor en na verandering koplampen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 december 2008 om 13:09 #17419904
origineel gepost door groenetijger
Een eindje rijden is het vaak wel waard ja :D :worsking:king:En auto rijden is toch ook leuk? :D :P
22 december 2008 om 13:11 #17419905origineel gepost door R°bin
Trouwens,,Hoe werkt zo’n meeting eigenlijk? Moet je van tevoren reserveren voor een plekje of gooi je gewoon alle ”tijgers” bij elkaar? Hoe zit het met de kosten en wat gebeurt er allemaal op zo’n meeting? Mensen bekijken elkaars wagen,, dat begrijp ik maar verderrest..?:P
Dit soort meetings kom je gewoon. Parkeert de tigra ertussen en dan ga je ff socializen enzo :D Andere wagens bekijken, kennis maken, beetje praten, beetje lopen, beetje praten met andere bekenden die je tegenkomt enz enz :D
Gewoon gezellig, omdat je ook vaak weer mensen ziet die je niet dagelijks ziet :)
Zulk soort meets als deze zijn gewoon gratis.
22 december 2008 om 13:15 #17419906origineel gepost door Sandra
Yeah :DIs gewoon leuk. En leer je meteen wat mensen kennen, van hier en van de TigraFreaks. En mensen die overal zitten ;)
Keep us posted king:
Ja inderdaad :D Zal ik doen ^^
22 december 2008 om 13:16 #17419907origineel gepost door Sandra
origineel gepost door R°bin
Trouwens,,Hoe werkt zo’n meeting eigenlijk? Moet je van tevoren reserveren voor een plekje of gooi je gewoon alle ”tijgers” bij elkaar? Hoe zit het met de kosten en wat gebeurt er allemaal op zo’n meeting? Mensen bekijken elkaars wagen,, dat begrijp ik maar verderrest..?:P
Dit soort meetings kom je gewoon. Parkeert de tigra ertussen en dan ga je ff socializen enzo :D Andere wagens bekijken, kennis maken, beetje praten, beetje lopen, beetje praten met andere bekenden die je tegenkomt enz enz :D
Gewoon gezellig, omdat je ook vaak weer mensen ziet die je niet dagelijks ziet :)
Zulk soort meets als deze zijn gewoon gratis.
Oh ok klinkt gezellig :P Is het indoor of hebben ze buiten een groot grasveld ofzo :P?
22 december 2008 om 13:18 #17419908Deze is buiten. Naast NL Power (tuningzaak) is een parkeerplaats waar genoeg autos passen :)
22 december 2008 om 13:19 #17419909origineel gepost door Sandra
Deze is buiten. Naast NL Power (tuningzaak) is een parkeerplaats waar genoeg autos passen :)Oh ok :P bedankt voor de info :wors
Ik heb daar toevallig vandaag op de site van NL Power een mooie motorkap gezien :D Ik zit er over na te denken (aangezien in het interieur wat carbon fiber verwerkt zit) dat fiber ook naar buiten te brengen,, bijvoorbeeld zo’n motorkap en dak ^^
22 december 2008 om 13:27 #17419910origineel gepost door Sandra
Een eindje rijden is het vaak wel waard ja :D :worsking:king:En auto rijden is toch ook leuk? :D :P
Zeker weten! :D
En daarnaast nog een lekker stukje muziek opzetten. Gewoon complete ontspanning!22 december 2008 om 13:40 #17419911origineel gepost door groenetijger
origineel gepost door Sandra
Zeker weten! :D
En daarnaast nog een lekker stukje muziek opzetten. Gewoon complete ontspanning!Daar ben ik het compleet mee eens :D
22 december 2008 om 14:12 #17419912Daarom proberen je ouders maar is over te halen voor januari :D
Zelf weet ik nog niet of ik er bij ben, maar dat zie je tegen die tijd dan wel hehe22 december 2008 om 14:35 #17419913origineel gepost door groenetijger
Daarom proberen je ouders maar is over te halen voor januari :D
Zelf weet ik nog niet of ik er bij ben, maar dat zie je tegen die tijd dan wel heheHaha ja,, ik zal letten op een donkergroene tigra met gele nummerplaten :P
22 december 2008 om 14:56 #17419914Dan staat er een donkergroene met een groen kentekenplaat met witte letters ‘groene’ ;)
22 december 2008 om 15:44 #17419915origineel gepost door R°bin
Ik heb daar toevallig vandaag op de site van NL Power een mooie motorkap gezien :D Ik zit er over na te denken (aangezien in het interieur wat carbon fiber verwerkt zit) dat fiber ook naar buiten te brengen,, bijvoorbeeld zo’n motorkap en dak ^^Nóg een reden dus om die kant op te gaan ;)
22 december 2008 om 15:45 #17419916origineel gepost door R°bin
Zelf weet ik nog niet of ik er bij ben, maar dat zie je tegen die tijd dan wel heheHaha ja,, ik zal letten op een donkergroene tigra met gele nummerplaten :P
Ik ben er trouwens wel ;) En dat weet ik nu al :P
22 december 2008 om 16:16 #17419917origineel gepost door groenetijger
Dan staat er een donkergroene met een groen kentekenplaat met witte letters ‘groene’ ;)Haha leuk gevonden :P Ik zal erop letten :P Hoe duur is zo’n kentekenplaat en waar heb je ’em vandaan?
22 december 2008 om 16:17 #17419918origineel gepost door Sandra
Ik ben er trouwens wel ;) En dat weet ik nu al :P
Haha :P Ik hoop dat ik ook kan :P
22 december 2008 om 18:02 #17419919:agent
22 december 2008 om 19:03 #17419920origineel gepost door R°bin
Dan staat er een donkergroene met een groen kentekenplaat met witte letters ‘groene’ ;)Haha leuk gevonden :P Ik zal erop letten :P Hoe duur is zo’n kentekenplaat en waar heb je ’em vandaan?
Ik heb ze voor 13 euro (als ik me niet vergis) gekocht. Hebben ze gewoon gemaakt, maar dat is via via prijs zonder bon geweest :P
Bij elke plaats waar ze kentekens kunnen maken, kan dat. Alleen kost het over het algemeen +- 10 tot 15 euro per stuk. In allerlei kleuren en varianten te krijgen..
23 december 2008 om 07:57 #17419921origineel gepost door groenetijger
Ik heb ze voor 13 euro (als ik me niet vergis) gekocht. Hebben ze gewoon gemaakt, maar dat is via via prijs zonder bon geweest :P
Bij elke plaats waar ze kentekens kunnen maken, kan dat. Alleen kost het over het algemeen +- 10 tot 15 euro per stuk. In allerlei kleuren en varianten te krijgen..
Oh ok bedankt voor de tip :D!! ^^ Lekker goedkoop ook :P
24 december 2008 om 09:59 #17419922En heb je ze al overtuigd dat je er gewoon heen moet? :P
24 december 2008 om 10:29 #17419923origineel gepost door Sandra
En heb je ze al overtuigd dat je er gewoon heen moet? :PNouw,, het ziet er misschien wel naar uit dat we er naartoe gaan ^^ M’n moeder had zo’n idee om met z’n vieren te gaan met allebei de tigra’s.. ik dacht ook al,, nou leuk mee genomen :P dus misschien dat het wel doorgaat :P dan maken we er gewoon een dagje uit ervan :P
24 december 2008 om 11:16 #17419924Nou kijk es aan. Drop je ouders in het centrum (koopzondag) en kom met je zus en de tigras naar NL Power :D
24 december 2008 om 12:18 #17419925En je ouders haal je ‘s avonds pas op (behalve als je thuis een nachtje een feestje wilt vieren, dan laat je ze daar staan :jerry)
24 december 2008 om 15:17 #17419926origineel gepost door groenetijger
En je ouders haal je ‘s avonds pas op (behalve als je thuis een nachtje een feestje wilt vieren, dan laat je ze daar staan :jerry)Haha ja goeie :angel:P
24 december 2008 om 15:17 #17419927origineel gepost door Sandra
Nou kijk es aan. Drop je ouders in het centrum (koopzondag) en kom met je zus en de tigras naar NL Power :DJa idd,, dan kunnen ze ook es een x zwolle van dichtbij bekijken :D king:
24 december 2008 om 16:11 #17419928Jah psies :D Komt vast goed dus ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.