Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Foto voor en na verandering koplampen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 december 2008 om 09:05 #17419879
origineel gepost door groenetijger
origineel gepost door R°bin
origineel gepost door groenetijger
Voor ons een kijk-robin-wassen meeting he ;) Jij gaat toch alles in de was zetten? :DJaa.. of Dino :P http://www.dinoautowas.nl/ xD
Neeeeeeee, die van mij gaat niet door een wasstraat heen. Gewoon met de handjes, lekker liefdevol :P
Haha :P
19 december 2008 om 13:35 #17419880Mijnes gaat ook niet door de was straat!!
Maar vooruit, je mag wel gebruik maken van zo´n wasbox :P En idd, ik rij regelmatig stukjes off-road dus issie vaak lekker viessssssssssss :P
Gaan we jou en je ride ook nog es zien op meets of is dat niet jouw ding?
19 december 2008 om 15:16 #17419881origineel gepost door Sandra
Mijnes gaat ook niet door de was straat!!Maar vooruit, je mag wel gebruik maken van zo´n wasbox :P En idd, ik rij regelmatig stukjes off-road dus issie vaak lekker viessssssssssss :P
Gaan we jou en je ride ook nog es zien op meets of is dat niet jouw ding?
Haha jammer xD voor de wasstraat en mij king:
Meets lijkt me wel vet :D ik wil alleen niet zo ver rijden voor zo’n meeting,, ik weet niet waar jullie meestal uithangen :P19 december 2008 om 16:10 #17419882De meesten redelijk dichtbij huis .
Ik ben een uitzondering en kom practisch overal wel :D19 december 2008 om 16:49 #17419883origineel gepost door JackM83
De meesten redelijk dichtbij huis .
Ik ben een uitzondering en kom practisch overal wel :DHaha ok dan :P maar wat noemen jullie dichtbij huis (straks wonen jullie allemaal door NL heen ;P) Ik woon in Zoetermeer namelijk (al gemeld volgens mij..)
19 december 2008 om 17:57 #17419884Ja, iedereen woont verspreid door nederland .
En soms moeten de mensen uit het zuiden ver reizen , andere keer zijn het de noordelingen .
Het is ook maar net wat een ander er aan kmters voor over heeft.
Voor grotere meetings maak ik wel wat meer kmters dan een meeting waar 10 auto’s komen .19 december 2008 om 18:03 #17419885origineel gepost door JackM83
Ja, iedereen woont verspreid door nederland .
En soms moeten de mensen uit het zuiden ver reizen , andere keer zijn het de noordelingen .
Het is ook maar net wat een ander er aan kmters voor over heeft.
Voor grotere meetings maak ik wel wat meer kmters dan een meeting waar 10 auto’s komen .Oh ok,, (we praten nu wel heel offtopic trouwens xD) ik zou zelf alleen naar een meeting gaan waar veel tigra’s bij elkaar komen,, dat maakt het wat leuker voor me :P Miss kan ik mijn zus ook nog triggeren dan gaan we gewoon same ;P
21 december 2008 om 01:41 #17419886De nieuwjaarsmeet van de TigraFreaks op 18 januari in Zwolle!
Zien we je daar Robin :D :P
21 december 2008 om 09:55 #17419887origineel gepost door Sandra
De nieuwjaarsmeet van de TigraFreaks op 18 januari in Zwolle!Zien we je daar Robin :D :P
Ik hoop ‘t :O ik probeer het wel :D Het is wel ver voor me,, maar ik zal het aan mijn ouders vragen.. :P Het lijkt me zeker wel vet,, dat wel :D
21 december 2008 om 10:07 #17419888origineel gepost door R°bin
origineel gepost door Sandra
De nieuwjaarsmeet van de TigraFreaks op 18 januari in Zwolle!Zien we je daar Robin :D :P
Ik hoop ‘t :O ik probeer het wel :D Het is wel ver voor me,, maar ik zal het aan mijn ouders vragen.. :P Het lijkt me zeker wel vet,, dat wel :D
Ik kreeg net van mijn ouders te horen dat ze dat niet zo leuk vinden :( Ik ben vast 1 van de jonkies hierzo dus alles moet langs m’n ouders,, maakt niet uit hoe oud je bent :mad:
Ze hebben er immers geen problemen mee als het wat dichterbij huis is,, dit had ik al voorgelegd in Meetings 2008/9 bij TigraFreaks..
21 december 2008 om 13:22 #17419889Zonde hoor :( Das nou een meet waar wel veel tigras komen :) Kijk ze nog es heel lief aan dan! En haal je zus over, rijden jullie samen :D
21 december 2008 om 15:17 #17419890origineel gepost door Sandra
Zonde hoor :( Das nou een meet waar wel veel tigras komen :) Kijk ze nog es heel lief aan dan! En haal je zus over, rijden jullie samen :DJa dat dacht ik ook :( haha jaa dat vroeg ik ook,, ik zag trouwens op een link (http://www.opelkalender.nl) een kalender van alle meetings,, kweet niet of daar ook tigra’s tussen zitten :P
21 december 2008 om 15:53 #17419891Robin, wij zijn ook allemaal niet zo oud hoor ;) hehe
Maar probeer toch nog maar is dat je daarheen gaat. Echt leuk zoiets :)21 december 2008 om 16:07 #17419892origineel gepost door R°bin
origineel gepost door Sandra
Zonde hoor :( Das nou een meet waar wel veel tigras komen :) Kijk ze nog es heel lief aan dan! En haal je zus over, rijden jullie samen :DJa dat dacht ik ook :( haha jaa dat vroeg ik ook,, ik zag trouwens op een link (http://www.opelkalender.nl) een kalender van alle meetings,, kweet niet of daar ook tigra’s tussen zitten :P
Op een beetje grote meetings zijn ook vast wel tigra’s te vinden . Gewoon de meetingagenda’s op de forums in de gaten houden. ;) Doe ik ook , en ben afgelopen jaar een ±30 stuks langsgeweest :cool:
21 december 2008 om 17:49 #17419893maar dude robin..
nou heb je een auto, kun je staan en gaan waar je wil en dan mag je niet van je ouders?
:wtf
22 december 2008 om 09:10 #17419894origineel gepost door Counterstrike
maar dude robin..nou heb je een auto, kun je staan en gaan waar je wil en dan mag je niet van je ouders?
:wtf
Dat dacht ik dus ook.. zolang hun nog leven mag ik niet zo ver weg :/ maar zelf wil ik ook wat dichterbij huis hoor,, dat wil iedereen.
22 december 2008 om 09:27 #17419895Mijn ouders vonden het eerst ook maar niks. En nu nog steeds snappen ze niet waarom ik zo ver rijdt ;)
Maar als je een aantal keer wat verder weg bent geweest, en ze zien dat er niks aan de hand is laten ze je vaak gewoon maar toe doen, omdat het toch geen zin heeft om er iets van te zeggen :PDaar ben je jong voor :jerry
22 december 2008 om 11:21 #17419896origineel gepost door groenetijger
Mijn ouders vonden het eerst ook maar niks. En nu nog steeds snappen ze niet waarom ik zo ver rijdt ;)
Maar als je een aantal keer wat verder weg bent geweest, en ze zien dat er niks aan de hand is laten ze je vaak gewoon maar toe doen, omdat het toch geen zin heeft om er iets van te zeggen :PDaar ben je jong voor :jerry
Mooie speech :),, ik ben zelf ook van plan om eerst wat dichterbij huis te gaan en later steeds wat meer verder weg,, eens moeten ze me kunnen loslaten toch?:P
22 december 2008 om 11:29 #17419897Rond deze leeftijd mogen ze daar wel is aardig mee beginnen ja ;)
En daarbij zijn meetings leuke dingen, en als je onderweg een beetje normaal doet op de weg is er niks aan de hand king:Als ze merken dat je de meetings heel leuk vind, dan merken ze meestal vanzelf wel dat ze je toch niet tegen kunt houden. En dan ga je op een gegeven moment gewoon ipv te vragen. Dan zeg je; zondag ga ik daar en daar heen.. Gezellig met me tigravriendjes en vriendinnetjes :P
22 december 2008 om 12:25 #17419898origineel gepost door groenetijger
Rond deze leeftijd mogen ze daar wel is aardig mee beginnen ja ;)
En daarbij zijn meetings leuke dingen, en als je onderweg een beetje normaal doet op de weg is er niks aan de hand king:Als ze merken dat je de meetings heel leuk vind, dan merken ze meestal vanzelf wel dat ze je toch niet tegen kunt houden. En dan ga je op een gegeven moment gewoon ipv te vragen. Dan zeg je; zondag ga ik daar en daar heen.. Gezellig met me tigravriendjes en vriendinnetjes :P
Haha ja idd,, ik rijd op zich wel goed, maar dat kan altijd nog beter (ik kan ook zeggen dat ik perfect rijd, maar dan zou ik waarschijnlijk liegen :angel) Bij mij in Zoetermeer heb ik echt maar 3 tigra’s gezien ofzo,, bij mij in de straat staan er 3: die van m’n zus (btw ze komt op het opel forum en TF hoorde ik gister :D), die van mij en van een andere gast uit de straat :P
22 december 2008 om 12:54 #17419899Jonge jonge Robin, ben je gehersenspoeld? :P Loslaten?? Een dagje naar een meeting die wat verder van je huis gehouden wordt betekend niet meteen dat je het nest verlaat toch? :P
Aan het einde van de dag kom je gewoon weer thuis ;)En tuurlijk, lekker dichtbij huis is altijd fijn. Maar meestal is een eindje rijden het ook wel weer waard hoor ;)
Je hebt nog ff om ze over te halen, het is nog geen 18 januari ;) Als je het zelf wel wilt ook natuurlijk :)
22 december 2008 om 12:58 #17419900Een eindje rijden is het vaak wel waard ja :D :worsking:king:
22 december 2008 om 13:03 #17419901origineel gepost door Sandra
Jonge jonge Robin, ben je gehersenspoeld? :P Loslaten?? Een dagje naar een meeting die wat verder van je huis gehouden wordt betekend niet meteen dat je het nest verlaat toch? :P
Aan het einde van de dag kom je gewoon weer thuis ;)En tuurlijk, lekker dichtbij huis is altijd fijn. Maar meestal is een eindje rijden het ook wel weer waard hoor ;)
Je hebt nog ff om ze over te halen, het is nog geen 18 januari ;) Als je het zelf wel wilt ook natuurlijk :)
Ja, ik wil dolgraag,, maar dat loslaten is echt zo :P tis nogal hecht tussen ons (mn moeder, vader, zus en ik) maar ik ben nu op zo’n leeftijd dat ik ”het nest langzamerhand wil verlaten” en wat meer op mezelf wordt (geestelijk ben ik ‘t al, maar nu het fysieke deel nog)
De rit ernaartoe vindt ik ook niet zo erg; ik hou van rijden :cool: Ik blijf gewoon de hele kerstvakantie ze de oren van het lijf zeuren/smeken totdat ik ernaartoe mag,, en ik zal de updates wel doorgeven :P:P
22 december 2008 om 13:07 #17419902Yeah :D
Is gewoon leuk. En leer je meteen wat mensen kennen, van hier en van de TigraFreaks. En mensen die overal zitten ;)
Keep us posted king:
22 december 2008 om 13:08 #17419903Trouwens,,
Hoe werkt zo’n meeting eigenlijk? Moet je van tevoren reserveren voor een plekje of gooi je gewoon alle ”tijgers” bij elkaar? Hoe zit het met de kosten en wat gebeurt er allemaal op zo’n meeting? Mensen bekijken elkaars wagen,, dat begrijp ik maar verderrest..?:P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.