foto s record

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219319
    record78
      Lid sinds:
      28 March 2010

      ff proberen dit zou n foto van mijn record moeten zijn

      #17648689
      rinus de boer
        Lid sinds:
        2 July 2004

        Ziet er goed uit !! Ik heb een witte met rood en zwart interieur.

        #17648690
        record78
          Lid sinds:
          28 March 2010

          thanks er zitten wat dingen aan die nog bijgewerkt moete worde zoals t dak daar moet nog een nieuwe op maar voor de rest is ie wel netjes
          weet jij wat t kan zijn wanneer de motor op 3 cilinders loopt wanneer ie op temp. is alleen stationaire lopt ie dan minder goed op toeren loopt ie perfect???

          #17648691
          deziggy
            Lid sinds:
            3 January 2006

            speling op de verdeleras ?

            #17648692
            rekord-gert
              Lid sinds:
              20 March 2010

              kleppen te strak staan bij koude motor loopt i netjes waneer hij warmer word gaat hij op 3 poten lopen
              groeten gert

              #17648693
              rinus de boer
                Lid sinds:
                2 July 2004

                En ik weet niet wat je reeds aan onderhoud gedaan hebt, maar check voor de zekerheid ook even je bougies, kabels, enz. Wat voor blokje ligt erin? Als het geen E blok is, dan misschien ook contactpuntjes en rotor kontroleren c.q. vervangen. Die mij van liep ook niet echt lekker toen ik hem kocht maar na vervanging van zo’n beetje alle hiervoor genoemde onderdelen van de onsteking plus stellen kleppen loopt hij nu weer als een speer.

                De 1.7 en 1.9 n ( de 2.0 n weet ik niet) hebben geen hydraulisch zelfstellende kleppen, dus die moeten met de hand gedaan worden. Kleppen horen in en uit 0,30 mm te staan, al heb ik wel eens gehoord dat 0,35 mm uit nog iets beter zou zijn.

                #17648694
                record78
                  Lid sinds:
                  28 March 2010

                  ok thanks voor jullie reactie ik ga deze dingen s controleren
                  het is een 2.0 blok

                  #17648695
                  rinus de boer
                    Lid sinds:
                    2 July 2004

                    origineel gepost door record78
                    ok thanks voor jullie reactie ik ga deze dingen s controleren
                    het is een 2.0 blok

                    Carburateur? Een N of een S? De carb versies van de 2.0 hebben de Varajet II register carb (best wel een ingewikkeld ding). Het loont zich ook, om deze eens te reinigen (heb je spuitbussen voor) en ook het benzinesysteem te reinigen (Wynns heeft spul, dat je gewoon in de tank gooit), en ook je benzine filter te kontroleren c.q. vervangen. Dit kost je allemaal de kop niet qua geld.

                    #17648696
                    record78
                      Lid sinds:
                      28 March 2010

                      carburateur en t is een berlina s deze is al gereinigt ik kan er nog wel zo n fles reiniger in gooien ik heb die van wepp nog wel staan.:thumbup

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.