formatere hardeschijf

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia formatere hardeschijf

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214073
    vincjuhh
      Lid sinds:
      11 September 2009

      hallo ik zit nu op windows 7 dit staat op de c schijf
      op de d schijf zit nog de oude windows maar alles ervan is er af behalve windows zelf maarja krijg het gwn weg niet geformateerd
      hij zegt dus als volgt :
      warning formating will areas all data on disk .. to format the disk clik enter to quit click cancel.. ik klik dan ok … windows was unable to complete the format ??

      #17549769
      Harjan
        Lid sinds:
        17 October 2005

        Als je in Windows 7 naar deze computer gaat, en dan met je 3e muisknop klikt op de d schijf, dan kun je hem ook formateren.

        #17549770
        vincjuhh
          Lid sinds:
          11 September 2009

          origineel gepost door Harjan
          Als je in Windows 7 naar deze computer gaat, en dan met je 3e muisknop klikt op de d schijf, dan kun je hem ook formateren.

          heb enkel rechts en links klikken en scrol? : p

          #17549771
          freek corsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 December 2004

            de rechtse knop word bedoeld.

            #17549772
            vincjuhh
              Lid sinds:
              11 September 2009

              origineel gepost door freek corsa
              de rechtse knop word bedoeld.

              door doe ik het juist via
              heb het ook al via command geprobeerd maar tevergeefs

              #17549773
              Roelof
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Je weet heel zeker dat je D-schijf geen delen van je huidige Windows bevat?
                Windows weigert de harde schijven te formatteren als er delen van hem op staan.

                Als je het zeker weet kan je het ook met externe tools doen. Je kunt de boot-CD van Windows gebruiken om partities te wissen en opnieuw aan te maken maar zelfs met een standaard DOS Bootflop kan je met FDISK de partitie verwijderen en opnieuw aanmaken, moet je hem alleen vanuit Windows weer formatteren.

                Zoek je meer gebruiksvriendelijke tools moet je eens op zoek gaan naar “Hiren’s Boot CD”. Die is niet geheel legaal maar wel vrij makkelijk te vinden en bevat veel handige tools voor de PC sleutelaar.

                #17549774
                vincjuhh
                  Lid sinds:
                  11 September 2009

                  origineel gepost door Roelof
                  Je weet heel zeker dat je D-schijf geen delen van je huidige Windows bevat?
                  Windows weigert de harde schijven te formatteren als er delen van hem op staan.

                  Als je het zeker weet kan je het ook met externe tools doen. Je kunt de boot-CD van Windows gebruiken om partities te wissen en opnieuw aan te maken maar zelfs met een standaard DOS Bootflop kan je met FDISK de partitie verwijderen en opnieuw aanmaken, moet je hem alleen vanuit Windows weer formatteren.

                  Zoek je meer gebruiksvriendelijke tools moet je eens op zoek gaan naar “Hiren’s Boot CD”. Die is niet geheel legaal maar wel vrij makkelijk te vinden en bevat veel handige tools voor de PC sleutelaar.

                  yep ben er zeer zeker van dat hij geen huidige windows files bevat , nuja ben zelf wel echter wat op de hoogte van pc’s ken er wel wat van maar kvraag me echter af hoe het komt dat ik hem niet kan formateren heb al zo veel manieren gedan , nuja via de cd heb ik nog niet geprobeerd ga ik zeker is proberen thx

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.