FM Transmitter aansluiten

Forumindex Forums Modellen Astra FM Transmitter aansluiten

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Opelastra21

Hallo,

Ik heb een Opel Astra G Edition 2000 met de originele autoradio.
      Nu wil ik graag dit product kopen: http://www.conrad.be/ce/nl/product/372241/renkforce-FM-transmitter?ref=list” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Of deze: http://www.conrad.be/ce/nl/product/370825/dnt-MusicFly-FM-transmitter-PRO?ref=list” onclick=”window.open(this.href);return false;

Maar ik heb een originele autoradio, dus ik wil weten of deze gaat werken in mijn wagen.

Alvast bedankt!
      Groetjes

Opeltje17
      Deelnemer

Dit werkt in elke auto, je stelt op je transmitter een frequentie in bijv 102.1 en dan scroll je met je radio naar die frequentie en dan kan jij luisteren wat je hebt aangesloten op je transmitter.

Opelastra21

Oh dat is echt goed bedankt!

Weet je misschien hoe dat is een subwoofer aansluit op de originele autoradio?
          Geen versterker enzo, ik wil het simpel houden, gewoon een kabeltje naar mijn koffer trekken waar de subwoofer inzit.
          Een handleiding ofzo?

Opeltje17
          Deelnemer

Heeft geen zin zonder versterker, waarom koop je niet een ander radiotje kosten ook niet de wereld, en een ander setje speakers kan al een hoop schelen.

Maar ene sub zonder versterker heeft geen zin.

Slurpy

Ik heb ook nog zo’n fm transmitter liggen.
              Kost geen drol maar is ook niks. :(
              Er is hier in de streek geen enkele vrije of storingsloze frequentie te vinden dus nutteloos.

cano666

Deze ding is echt waardeloos heb liever cdtjes dan dit je kunt beter een ander radio zoeken zijn niet zo duur.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.