Fluitend geluid Opel Zafira 2005

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Fluitend geluid Opel Zafira 2005

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    voske76

Hallo, 3 weken geleden is er iemand bij mij achterop geknald en sindsdien heb ik een fluitend geluid vanuit de motor, wanneer ik de koppeling intrap is het geluid weg. Deze schade wordt niet vergoed aangezien ze geen verband zien met de klap, maar goed.
      De een heeft het over de spanrol van de dynamo, de ander over de koppelings drukgroep( sorry totaal geen verstand van auto’s )
      Kan iemand mij gerust stellen? Ik moet van de week nog een rit maken met een caravan, is dit wel verstandig met dit voor mij rare geluid??

Groet Machiel

Mark-78

Aan welke kant van de auto is het hoorbaar.

De dynamo zit rechts de koppeling links. Misschien dat je aan een kant harder/beter hoort dan aan de andere.

Wanneer het weg is wanneer je de koppeling intrapt zou het het druklager kunnen zijn.
        Maar aan kunnen heb je niets dus eerst luisteren waar……
        Ik hoop dat je er wat mee kunt.

udo
        Deelnemer

Misschien domme vraag maar heb je je airco ook aan dan ?
          Heb namelijk hetzelfde probleem en ben er sinds net achter gekomen dat als ik de airco uitzet, de fluitende toon weg is.
          Heb een zafira uit 2008.
          De fluitende toon komt bij mij rechts voor weg.

udo
          Deelnemer

Airconditioning bij laten vullen, en probleem is over. Zat te weinig koude middel in.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.