flikkerende verlichting Help

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum flikkerende verlichting Help

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    LouisBouwman
    Deelnemer

Hallo
      Ik heb een vectra GTS 2.2DTI uit 2004.

Als ik mijn auto start(zonder problemen) en ik rij weg dan flikkert mijn complete electrisch circuit eventjes en dan is alles normaal. En functioneerd ook alles normaal. Dit is elke keer als ik start. Zowel met koude als met warme motor.

De accu is al vervangen net als de dynamo.

Heeft iemand een ideetje waar ik zou moeten zoeken.
      Zeker nu het weer heeeeeel vroeg donker is, is het best wel lastig. Niet echt een vertrouwd gevoel.

groet
      Louis

Bartoorsx
      Deelnemer

Dit heb ik dus ook.
        Ik heb een automaat en ik dacht dat het bij mij eraan lag dat als ik van R naar D schakel en gas gaf.
        Ik heb mijn accu spanning laten controleren, Was aan de lagen kan en dacht dus dat het daar aan lag (accu nog niet vervangen)
        Maar nu lees ik dat jij al je accu heb vervangen dus ben heel benieuwd waardoor het dan wel komt.

DelanoDevi
        Deelnemer

Wij hebben dit ook gehad.
          Bleek de lichtschakelaar te zijn.
          Die is van de week vervangen en heb nergens meer last van!

MONSTERCORSA
          Deelnemer

wat bedoel je met complete electrisch circuit ?

Anoniem

ik denk alle dash lampjes

LouisBouwman
              Deelnemer

Sorrie voor de late reactie door veel persoonlijke problemen.(maar dat is een ander verhaal)
                Het complete circuit. Niet alle dashboard lampjes maar ook radio/boardcomputer tot en met de buiten verlichting.
                En dat heeft hij alleen nadat gestart is en weg wilt rijden. Dan is alles heel effe (seconde of 2) aan het knipperen en dan is alles goed. en doet alles het weer zoals het moet.

Maar heb de tip van Delano nog niet uitgevoerd. Dus daar kan ik nog geen antwoord op geven

Vectra-m
                Deelnemer

Klinkt als de schakelaar
                  Mocht er nog meer uitvallen als de verlichting dan zou ik de zekeringen en relais even nalopen misschien zitten ze los of een slecht contact ook de hoofd kabels naar de zekering kast toe kun je bij de ingang van de zekeringkast controleren en bij de accu aansluiting controleer dan ook de massa punten

Vinci
                  Deelnemer

Losse stekker in het voetenruim een keer gehad in mijn kadettje, weet het, compleet andere auto, maar zelfde symptomen. Effe aandrukken, nooit meer gehad… Misschien bij jou ook gewoon een (half) losse stekker.

Of je hebt gewoon een Renault gekocht waar ze een Opel embleem op hebben geplakt. LOL

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.