Flexibele uitlaat vervangen Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Flexibele uitlaat vervangen Insignia

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    id3nv3r

Goedemorgen, Ik bezoek dit forum al enige maanden en snuffel gezellig mee door de tropics die gemaakt worden.
      Ik moet zeggen erg educatief, ga zo door :thumb

Nu heb ik zelf een vraag. Het flexibele deel van mijn uitlaat is gaan lekken. De katalysator is nog goed (volgens een vriend van mij)
      Nu heb ik verschillende garages gebeld om dit deel te laten vervangen (ik heb gelezen op dit forum dat dit deel ertussen gelast kan worden)
      Nu krijg ik verschillende prijs opgaven van verschillende garages door.

De prijs is voor het vervangen (lassen) van de flexibele deel.
      merkloos garage om de hoek €70 (imitatie)
      merkloos garage om de hoek €90 (imitatie)
      merkloos garage om de hoek €120 (imitatie)
      Opel garage €170 (imitatie)
      Opel garage €230 (opel onderdeel)

Het liefst laat ik de reparatie bij opel uitvoeren met een officieel opel onderdeel.

Ik heb gemerkt dat over de reparatie onderhandelen wel eens werkt bij garages. Tot op heden heb ik alles normaal betaald naar wat ze ervoor vroegen, echter zit mijn vrouw nu zonder werk en is de portemonnee wat dunner :cry
      Heeft een van jullie wel eens dit onderdeel laten lassen (bij een opel garage) en hoeveel koste het toen ?

Alvast vriendelijk bedankt.
      Daniel

Fearless
      Deelnemer

Bij de Dealer zullen ze waarschijnlijk een heel deel vervangen.

Ik zou hem gewoon laten lassen met een universeel flexibel deel.
        Je ziet zelf al wel hoeveel geld dat al scheelt.

Ik zie de meerwaarde niet van een origineel deel in dit geval….kapot gaan doen ze toch een keer.

Vannos
        Deelnemer

Kan prima een flexibel stuk er tussen lassen. Alleen bij de wat nieuwere auto,s gebruiken wij een apparaat wat de randapparatuur beschermd ( elektronica) in de auto. is een simpel kasje wat je over de accu klemmen zet

Haasje17
          Moderator

Gewoon de goedkoopste flexibelen zijn toch zowel imitatie als origineel vrij snel versleten.

Rottentweetie
            Deelnemer

Misschien dat er iemand hier op het forum nog wel eens zo’n klusje zou willen doen voor een leuk ‘vrienden-prijsje’. Wie biedt zich aan om deze man te helpen? ;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.