Hallo,
de naam is Jeroen Peeters, wonend in Zuid-Limburg. Mijn eerste Opel 2 weken terug gekocht, een Opel Astra 1.8 Gtc uit 2005. In eerste instantie een beetje aan het twijfelen om een auto van 10 jaar oud te kopen, maar met een km.stand van 55000 en de prijs was dit de beste keuze. Grote passie voor downhillmountainbiken, daar gaat dus ook het meeste geld naartoe. Auto is maar bijzaak, maar toch wil je wel wat leuks rijden :). Eerst altijd stations gereden, lekker makkelijk met de fiets en alle bagage. Deze 3 deur’s was dus in het begin wel even wennen, gelukkig zat er al een afneembare trekhaak op, thule drager gehaald en dat gaat even goed. Zo blijft de auto van binnen ook nog netjes!
Binnenkort wil ik een keer de koplampen laten polijsten, ze zijn iets dof en wat lichte krasjes, dat mag wel weer mooier uitzien.
De kofferbak wil ik ook cleaner hebben dus daar wil ik nog de logo’s vanaf halen.
18″ sportvelgen eronder zou ik ook nog wel leuk vinden, maar of ik daar ooit het geld aan wil uitgeven moet ik nog even afwachten.
Heb ik nog 2 vragen:
1. Hoe krijg ik de knipperlichten aan de zijkant eraf? Zit wat groene aanslag onder wil ik graag weg poetsen.
2. Is er iemand die ook een zilvere gtc heeft met een chrome embleemloze grill? Zou graag willen weten hoe dat uitziet, vind zo snel via google geen foto.
Bedankt!
Cheers,
Jeroen.