fijne mensen!

Forumindex Forums Modellen Ascona fijne mensen!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    asconahobbyist
    Deelnemer

Wat zijn er toch fijne mensen op de wereld.
      Kom ik vanochtend bij mijn ascona (staat recht voor mn deur geparkeerd)zit er een mega schram op mn linker voordeur,alsof er met een schroevedraaier langs gegaan is.
      Ongeveer 30 cm lang en 1 cm breed,tot op het blanke metaal.
      Was glad voor de deur dus ik vermoed dat er eentje met de fiets onderuit is gegaan,en met het stuur of handrem langs de auto is gegaan,het zit zelfs wat naar binnen. Fijn,een briefje onder de wisser was teveel moeite zeker,weer 150 euro naar de klote.Voorlopig maar ff een kwastje verf erop gesmeerd,dan roest het niet.
      En zo’n ding op de sloop vinden en dan ook nog eens in de kleur zal ook wel onmogelijk zijn.:swear

spy675
      Deelnemer

ja lekker is dat,ben je zelf zuinig op je spulletjes,kom er zo’n gek die dat even verknalt,afschieten die lui,los balos amigo:afro:afro:afro:afro

Michiel81

Welkom bij de club, ik had laatst een schrap op de achterbumper van mijn Mondeo (OK weliswaar een Ford:P, maar het gaat om het principe…). Uiteraard geen bericht van de dader…respect voor andermans eigendommen is ver te zoeken tegenwoordig helaas :(

Ik weet nog goed dat een paar jaar geleden bij een storm tijdens het uitstappen mijn deur uit mijn handen waaide en tegen een vrij nieuwe Vectra aan kwam, met een dun krasje van ca. 2 cm bij een halve cm op de in kleur gespoten stootstrip. De eigenaar was op bezoek bij iemand in de straat, wist zodoende van wie de auto was. Ik heb het keurig netjes gemeld met het aanbod om het te vergoeden, maar dat vond hij niet nodig, hij had nog wel een lakstiftje :) Maar ik sliep tenminste wel goed ;)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.