ff voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik ff voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    vvti-2007

Hallo ik ben Edwin vanuit Noord-Brabant (momenteel nog even Tilburg) en ben 39 jaar.
      Vanaf mijn 1993 tot 2003 heb ik een aantal opels gehad waaronder: kadett, ascona c 2.0i, kadett cabrio, astra gsi, calibra, corsa 16v, vectra b 2.0 16v cdx en wellicht nog wel wat. In 2003 ben ik overgestapt naar het Japanse spul. Een tijdje terug kwam ik op het idee om weer eens rond te gaan kijken voor een kadett gsi cabrio naast mijn dagelijkse auto en deze heb ik een paar weken terug ook gevonden. Ik heb een kadett cabrio gekocht met een 16 klepper er in. Voorlopig staat ie een paar maanden in de stalling omdat ie nog onder de oldtimerregeling valt. Vanaf 1 maart mag ie de weg weer op, in tussentijd kan ik even op zoek naar alvast wat kleine onderdeeltjes.

vvti-2007

ff een paar plaatjes:

midnight black
        Deelnemer

Welkom! Japans spul zal Toyota zijn gezien je forumnaam? :D
          Veel plezier met je Kadettje, maar dat zal wel lukken met 150pk onder de kap, hoewel ik ook nog een sfi vervanger zie dus misschien nog wel meer.
          Als wat staat ie trouwens op kenteken?

vvti-2007

Momenteel nog als 8 klepper maar dat wordt nog aangepast, eerst eens nakijken hoe het plaatwerk allemaal is.
            Wat betreft dat Japanse spul klopt :) , hiernaast rijdt ik ook nog motor. Op dit moment een R1.

midnight black
            Deelnemer

Ben ook wel benieuwd naar het plaatwerk: er is zo te zien behoorlijk wat tijd gestoken in andere wielkasten e.d.
              Een R1 schiet ook wel op…

Dolby
              Deelnemer

mooi foto’s. :thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.