Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › FF VOORSTELLEN
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 november 2012 om 21:55 #17247287
goeie avond allemaal..ik ben koos 52 jaar kom uit den bosch, heb sinds vorige week een opel astra uit 97 1.7 tds station,,ik heb de wagen voor mijn werk ( ZZP) gekocht, voorheen een vw caddy
omdat ik meer prive wil gaan rijden toch maar gekozen voor een station… wagentje loopt goed heeft al 340 000 gelopen maar dat mag de pret niet drukken toch..heeft ie toch al bewezen dat ie het vol kan houden,,,,vind alleen dat de vrije slag van mijn koppeling erg veel is moet nog ff kijken of dat te stellen is,,,gaat ook vrij zwaar..
ik ben een liefhebber van auto`s en motoren ,,heb in het verleden (bijna) altijd oude amerikanen gereden ,,ik houd van oudere wagens alleen al omdat je daar nog aan kan sleutelen
ik heb voor de zomermaanden een ducati 996 ,,okk daar heb ik in het verleden al van alles van gereden ,,verschillende harley`s yamaha`s nou ja te veel om op te noemen,,,,maar mijn hart gaat toch het snelst kloppen voor een echte 2 pitterik zit daarom ook op verschillende forums ,en heb dus een druk leven haha,,( mijn vrouw is daarom ook niet blij met mijn hobby`s )
2 november 2012 om 22:40 #18003117welkom en veel succes met je astra :thumbup
2 november 2012 om 22:53 #18003118Hey welkom :thumb
Leuk dat er nog een astra F station op het forum bij komt met de bekende isuzu motor voorin.. Zelfde wat ik ook heb.. en ik heb er al 504.000km op de teller met de zelfde motor :thumb
3,4 ton is niks voor het beestje succes en veel plezier met je kilometers.
Als je al foto’s hebt van je assie mag je gerust hier plaatsen. :mrgreen:
7 november 2012 om 07:09 #18003119ook welkom hier :thumb
7 november 2012 om 19:23 #18003120@Kermitkiller wrote:
ook welkom hier :thumb
verrek ja,,,die hek ook ooit gehad…..unne manta……maar das een hele tijd geleden :thumb
22 april 2013 om 15:34 #18003121ik heb afgelopen weekend een andere opel gekocht,,het is een astra 1.7 tds station uit 2001
ik liep er toevallig tegen aan ,ik was niet op zoek …maar ja je mag ook wel een keertje mazzel hebben toch
hij was van een vriend van mij,die heeft vorige week een andere wagen gekocht,en wilde van deze af
er zit hier en daar een deuk(je) in maar daar rijd ie niet minder om haha..ben al wezen speuren of ik een andere deur op de kop kon tikken maar ja ik heb altijd iets met kleuren
maar goed ik rij er eerst zo maar mee ..ik loop er vanzelf wel een keer tegen aan ( een deur dan he )ik doe mijn andere astra weg,,,das als je iemand weet…ik vraag er 400 voor
22 april 2013 om 15:35 #18003122@duc town wrote:
ik heb afgelopen weekend een andere opel gekocht,,het is een astra 1.7 tds station uit 2001
ik liep er toevallig tegen aan ,ik was niet op zoek …maar ja je mag ook wel een keertje mazzel hebben toch
hij was van een vriend van mij,die heeft vorige week een andere wagen gekocht,en wilde van deze af
er zit hier en daar een deuk(je) in maar daar rijd ie niet minder om haha..ben al wezen speuren of ik een andere deur op de kop kon tikken maar ja ik heb altijd iets met kleuren
maar goed ik rij er eerst zo maar mee ..ik loop er vanzelf wel een keer tegen aan ( een deur dan he )
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.