FF VOORSTELLEN

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik FF VOORSTELLEN

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    duc town

goeie avond allemaal..ik ben koos 52 jaar kom uit den bosch, heb sinds vorige week een opel astra uit 97 1.7 tds station,,ik heb de wagen voor mijn werk ( ZZP) gekocht, voorheen een vw caddy
      omdat ik meer prive wil gaan rijden toch maar gekozen voor een station… wagentje loopt goed heeft al 340 000 gelopen maar dat mag de pret niet drukken toch..heeft ie toch al bewezen dat ie het vol kan houden,,,,vind alleen dat de vrije slag van mijn koppeling erg veel is moet nog ff kijken of dat te stellen is,,,gaat ook vrij zwaar..
      ik ben een liefhebber van auto`s en motoren ,,heb in het verleden (bijna) altijd oude amerikanen gereden ,,ik houd van oudere wagens alleen al omdat je daar nog aan kan sleutelen
      ik heb voor de zomermaanden een ducati 996 ,,okk daar heb ik in het verleden al van alles van gereden ,,verschillende harley`s yamaha`s nou ja te veel om op te noemen,,,,maar mijn hart gaat toch het snelst kloppen voor een echte 2 pitter

ik zit daarom ook op verschillende forums ,en heb dus een druk leven haha,,( mijn vrouw is daarom ook niet blij met mijn hobby`s )

mantabjorn

welkom en veel succes met je astra :thumbup

astraTD

Hey welkom :thumb

Leuk dat er nog een astra F station op het forum bij komt met de bekende isuzu motor voorin.. Zelfde wat ik ook heb.. en ik heb er al 504.000km op de teller met de zelfde motor :thumb

3,4 ton is niks voor het beestje succes en veel plezier met je kilometers.

Als je al foto’s hebt van je assie mag je gerust hier plaatsen. :mrgreen:

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

duc town

@Kermitkiller wrote:

ook welkom hier :thumb

verrek ja,,,die hek ook ooit gehad…..unne manta……maar das een hele tijd geleden :thumb

duc town

ik heb afgelopen weekend een andere opel gekocht,,het is een astra 1.7 tds station uit 2001
                ik liep er toevallig tegen aan ,ik was niet op zoek …maar ja je mag ook wel een keertje mazzel hebben toch
                hij was van een vriend van mij,die heeft vorige week een andere wagen gekocht,en wilde van deze af
                er zit hier en daar een deuk(je) in maar daar rijd ie niet minder om haha..ben al wezen speuren of ik een andere deur op de kop kon tikken maar ja ik heb altijd iets met kleuren
                maar goed ik rij er eerst zo maar mee ..ik loop er vanzelf wel een keer tegen aan ( een deur dan he )

ik doe mijn andere astra weg,,,das als je iemand weet…ik vraag er 400 voor

duc town

@duc town wrote:

ik heb afgelopen weekend een andere opel gekocht,,het is een astra 1.7 tds station uit 2001
                  ik liep er toevallig tegen aan ,ik was niet op zoek …maar ja je mag ook wel een keertje mazzel hebben toch
                  hij was van een vriend van mij,die heeft vorige week een andere wagen gekocht,en wilde van deze af
                  er zit hier en daar een deuk(je) in maar daar rijd ie niet minder om haha..ben al wezen speuren of ik een andere deur op de kop kon tikken maar ja ik heb altijd iets met kleuren
                  maar goed ik rij er eerst zo maar mee ..ik loop er vanzelf wel een keer tegen aan ( een deur dan he )

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.