Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › FF paar vraagjes.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 oktober 2015 om 12:13 #17273964
Ik weet dat ik op het verkeerde deel van het forum zit maar aangezien er bij de insignia afdeling vrij weinig leven in de brouwerij zit vraag ik het hier.
Ik heb vorige week een insignia sports tourer gekocht en nu zag ik gister dat 1 van me achterlichten een lampje kapot is maar de auto geeft dit niet aan, hoe komt dat ?
op me signum uit 2006 kreeg ik netjes een melding en op een insignia met modeljaar 2011 krijg ik deze niet…
ook ben ik vanplan een eibach 30/30 setje te monteren, krijg ik hier problemen van met de AFL & Flexride ?
aangezien er hier ook mensen zijn die bij de dealer werken hoop ik hier een reactie te krijgen :D
Nog wat pictures
23 oktober 2015 om 06:27 #18299943Nog 2 jaar geduld, dan mag ik een Insignia kopen :jerry
Wellicht heb je die functie niet op de BC :hmmz Of ze is weg bezuinigd :hmmz
Eibach setje mag niks uitmaken voor de werking van de AFL. De sensoren blijven gewoon hun werk doen.
Flexride als in sportknop om een straffere demping te verkrijgen? Dit zal ook niks uitmaken voor de werking daar het mechaniek de dempers controleert en niet de veren. Ze wordt hooguit progressief straffer maar dat is het mooie van de eibach set.Groet jraaf
23 oktober 2015 om 07:08 #18299944Probeer gm tunings parts eens. Die heeft of had zelf ook een verlaagde insignia. Ik vind bij mijn signum met ids+ wat volgens mij vergelijkbaar is met flex ride de verlaging te veel afbreuk doen aan het comfort. Je verlichting moet je wel laten afstellen. Maar zal gewoon blijven werken zoals het hoort
23 oktober 2015 om 08:40 #18299945Waarom zou je de verlichten moeten laten afstellen?
De gehele carros zakt, daarmee ook de koplampen. Het lichtbeeld verandert er niet door en het autolevel systeem zorgt er voor dat je niet de hemel verlicht.Of mis ik hier iets? Mijn Vec is ook verlaagd wat als gevolg heeft dat de lichtbundel ook 3 cm lager licht, niet meer niet minder. Ze schijn echter nog net zo ver :agent
Groet jraaf
23 oktober 2015 om 12:30 #18299942Ja bij de mijne stond het na de verlaging niet goed. Mischien was het ervoor ook al niet 100%.
23 oktober 2015 om 13:43 #18299946Thx voor al jullie reacties, ik ben enorm fan van eibach had dit ook eerst onder de signum.
Bijna geen verschil kwa comfort.
Ga d’r geen rotzooi onder gooien van gm tuning parts.
Heb lang genoeg moeten sparen voor de insignia :jerry23 oktober 2015 om 13:48 #18299947Owja me melding voor kapot licht werkt wel maar aangezien er per unit 2 lampen inzitten geeft de auto dit pas aan zodra ze allebei niet werken.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.