FF kort kabelboom vraagje Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › FF kort kabelboom vraagje Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 7 mei 2010 om 08:46 #17220884 modfreakDeelnemer Lid sinds:30 June 2004 Worden deze nou verbonden met de dash boom ? Rood aan de accu en zwart aan het contact ? Ze zitten samen aan een flinke stekker. ik kan ze even moeilijk herleiden omdat het een beetje weg gewerkt zit bij mijn xe. Dit zit aan de onsteking zijde van de M2.8 Uploaded with ImageShack.us bedankt, gr, a 7 mei 2010 om 16:13 #17667741 GSI RacerDeelnemer Lid sinds:25 June 2009 op deze 2 draden hoort een stekker te zitten. met deze stekker verbind je de motorboom met de start/laadboom Je kunt de draden ook e.v.t doorsloderen, dan kun je de stekker eraf laten:thumbup Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen