Fellere lichten Astra G Coupé

Forumindex Forums Modellen Astra Fellere lichten Astra G Coupé

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Juffer1
    Deelnemer

@wim-v6 wrote:

ik zou zeker niet kiezen voor zogenaamde Xenon look Halogeen lampen, die geven MINDER licht ipv MEER licht..

Willem

Lijkt me duidelijk ?
      Hoeveel watt zijn deze lampen trouwens ?

kwuyts

Heb ik zelfs niet eens naar gekeken, waren lampjes van 2 euro vandaar dat ik er eerst weinig aandacht aan heb besteed.
        Toen ik thuis kwam vond ik het toch interessant genoeg om het even na te vragen :jerry

Juffer1
        Deelnemer

Goed bezig, je steekt die lampen van 2 euro in je units, blijken ze 100 watt te zijn en kan jij na 1 ritje even 2 nieuwe units van 150 euro kopen.

Zou daar toch wel even serieus naar gaan kijken.

wim-v6
          Deelnemer

Als je LampControle Doos al niet uitfikt door de te zware lampen..

Willem

BlackVec
            Deelnemer

@Baas J. wrote:

Nee daar is echt niets voor, en wij hebben coupe’s dus veel keuze in andere achterlichten is er ook niet.

Vond dit wel gaaf overigens ff tussendoor:

Mooie coupe is dat hey, issi van jou baasj?

1985
              Deelnemer

Ik rij de laatste jaren altijd met Philips Blue Vision lampen (ondanks alle ‘boe-roepers’)

in 1 van mijn auto’s 2 jaar mee gereden (ik rij altijd met de lampen aan!) en de bewuste auto heeft me 49.000km rond gebracht.

Lichtopbrengst ben ik zelf zeer tevreden over, het geeft wit licht (ondanks de blauw gekleurde lamp!) wat structuren van de weg, berm etc duidelijker maakt.

Link van Conrad voor de info:
                http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTc4NjUwNjU4OA==?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&product_show_id=857512&gvlon=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=fromoutside&~cookies=1&gclid=&scrwidth=1680″ onclick=”window.open(this.href);return false;

kwuyts

@Juffer1 wrote:

Goed bezig, je steekt die lampen van 2 euro in je units, blijken ze 100 watt te zijn en kan jij na 1 ritje even 2 nieuwe units van 150 euro kopen.

Zou daar toch wel even serieus naar gaan kijken.

Ik heb ze GEZIEN, ik heb niets gekocht laat staat geplaatst :thumb

Mr-T-Opel-Astra-G
                  Deelnemer

@kwuyts wrote:

Jongens, ik heb gisteren xenon-look halogeenlampen gevonden.
                    Het gaat om een halogeen xenon white lampje. Kleurtemperatuur enzo heb ik niet naar gekeken.

Iemand ervaring? Doen of niet doen? :jerry

Nogmaals, het zou jammer zijn om een hele snelle dood van je koplampen toe te wensen. Heb meerdere slachtoffers gezien die met “Xenonlook” duurder uitwaren met het vervangen van het zaakje dan de aanschaf van depo + xenon. Persoonlijk? Wacht even tot je iets interessants vindt en ga daar dan voor. Zit ook met Depo angels waar ik niet tevreden over ben, ga nu ook voor led verlichte standlichten + xenon.

OF… Iemand moet kunnen bevestigen dat de standlichtringverlichting (wat een woord zeg) handmatig te verwisselen zijn. ben “bang” om het zaakje kapot te trekken. zou gewoon zonde zijn.

Mr-T-Opel-Astra-G
                    Deelnemer

@Baas J. wrote:

Nee daar is echt niets voor, en wij hebben coupe’s dus veel keuze in andere achterlichten is er ook niet.
                      Vond dit wel gaaf overigens ff tussendoor:

Is inderdaad wel een apart gezicht. Net even foto genomen van het eindresultaat (note: ik had niemand om mn rem in te trappen :facepalm: dus het doet niet de eer aan die het verdient.)

Is wat er op het moment in mijn auto gemonteerd zitten..

Heb er 1156 en 1157’s LED fittingen in gestoken van 68 leds de plug. geeft een mooi verdeeld licht tegenover normale fittingen. alleen geeft het een “probleem” met de blinkers. moet nog een oplossing vinden voor het rapid blinker syndrome dus heb er tijdelijk gewone fittingen ingestoken.

On a sidenote. APK goedgekeurd!

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.