Feitcode R522 (onnodig geluid veroorzaken) politie

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Feitcode R522 (onnodig geluid veroorzaken) politie

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    vincent23
    Deelnemer

Ik weet wel zeker dat de politie of de maurechausee of elke ander handhavingsinstantie altijd een makkelijk doelwit is voor mensen hun klaagschrift of frustraties.

Soms kan ik me dat ook heel weg goed voorstellen, begrijp me niet verkeerd.

Ik heb het idd erg naar mijn zin op mijn werk, dat integenstelling wat de meeste mensen zich kunnen voorstellen.
      mijn werk is niet alleen maar bonnetjes schrijven, ja het hoort er ook bij, maar ik schrijf wel met een reden.

iemand die ik kan wakkermaken dmv een boete, nee een waarschuwing werkt niet meer, dat hij of zij zijn kinderen vast moet zetten in de auto en er op die manier wat langer van die kids kan genieten, ja dat doet mij goed.

In dit geval de beste coll opel liefhebber, met een leuke D-Kadett. Omgebouwd, niks mis mee, maar als ik met het invorderen van zijn kentekenbewijs hem beweeg tot het laten omkeuren van zijn auto, dan heb ik een goed gevoel daarover omdat hem dat heel erg veel ellende bespaard bij bijvoorbeeld aan aanrijding. Daar denken de meeste niet over na en denken dat ik (politie) alleen maar voor de grap bonnetjes uitschrijf…

En even voor de goede orde……

Ook ik heb een hekel aan die flitser en die nutteloze controles en ook ik ben van mening dat dit veel beter kan worden besteed aan zaken die echt nut hebben…

Weetje af en toe ben ik ook net een mens he………

Gr Vinc

LosBallos
      Deelnemer

hahahaha af en toe nt een mens, die is goed haha, ik werd enkele weken terug ook bekeurd vanwege blauw stads licht, stom stom stom, ik wist gewoon dat ze verder op stonden te controleren, maar goed, mijn eigen fout want ik was me wel bewust dat de blauwe stadslichten niet mogen, helaas was de agent mnder tof, heeft wel 5x gevraagd of de auto wel op mijn naam stond, na 2x de autopapieren hebben laten zien begon het langzaam door te dringen, en dan kan ik de keuze maken deze meneer (net zoals vele bestuurders die balen) af te zeiken of gewoon verantwoordelijkheid te nemen voor me eigen fout,
        maar goed dwaal wel weer beetje af heh ;)

ik ben het er wel mee eens gewoon omkeuren die zooi, bespaart jezelf ellende en de tegenpartij;)

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.