Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Feitcode R522 (onnodig geluid veroorzaken) politie
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 april 2011 om 18:56 #17235267
hallo opel freaks,
vanavond werd ik gepakt door een undercover agent, hij hield me aan en hij zei, je maakte onnodig veel geluid, (reed met piepende banden weg bij stoplicht)
mijn auto is een kadett type D kenteken: gz-15-sf
als je dat kenteken natrekt kom je er achter dat het een 12S is, alleen hangt er nu een 16v in, :D alleen dat weet de politie niet, want de kap hoefde niet los en niks (en ik trok als een dolle weg bij het stoplicht haha)
ik denk wel dat ik onder die boete door kan komen, aangezien ik gewoon vermeld dat mijn kadettje in 1x grip kreeg.. en daar ging ie, (piepend en al) maar de uitlaat was ook te lawaaierig, ze hebben niet eens een DB test gedaan, dus dat betwijvel ik nog steeds wat denken jullie, ben er erg benieuwt na,
6 april 2011 om 18:58 #17849971Terecht,idioot rijgedrag doe je maar op een circuit.
6 april 2011 om 19:09 #17849972of jij nooit zo rijdt op de weg?
6 april 2011 om 19:13 #17849973Laat dat ding toch ff bij de Rdw keuren zodat je motor netjes op kenteken staat, is wel weer een zorg minder. Kost je geen donder.
6 april 2011 om 19:41 #17849974[rquote=1908488&tid=145913&author=Gsifreak]of jij nooit zo rijdt op de weg?[/rquote]
Nee is nergens voor nodig,waarom zou ik ????
Om stoer te doen ???
6 april 2011 om 20:12 #17849975Om stoer te doen?
Denk niet dat hij een 2.0 16V voor de lol er in gebouwd heeft.
iedereen doet wel eens een sprintje;)
6 april 2011 om 20:46 #17849976Wrs ga je gewoon de boete moeten betalen vrees ik..
@gsifreak, als ik dat doe stuiter ik van de weg af haha, dus dat doe ik maar niet.6 april 2011 om 22:39 #17849977[rquote=1908478&tid=145913&author=tocus]hallo opel freaks,
vanavond werd ik gepakt door een undercover agent, hij hield me aan en hij zei, je maakte onnodig veel geluid, (reed met piepende banden weg bij stoplicht)
mijn auto is een kadett type D kenteken: gz-15-sf
als je dat kenteken natrekt kom je er achter dat het een 12S is, alleen hangt er nu een 16v in, :D alleen dat weet de politie niet, want de kap hoefde niet los en niks (en ik trok als een dolle weg bij het stoplicht haha)
ik denk wel dat ik onder die boete door kan komen, aangezien ik gewoon vermeld dat mijn kadettje in 1x grip kreeg.. en daar ging ie, (piepend en al) maar de uitlaat was ook te lawaaierig, ze hebben niet eens een DB test gedaan, dus dat betwijvel ik nog steeds wat denken jullie, ben er erg benieuwt na,
[/rquote]
stomme fuckpolitie kutkoppen….. geweldig die censuurwoorden:jerry
6 april 2011 om 22:51 #17849978Lijkt mij beter om gewoon de boete te betalen.
Als je er in beroep voor gaat heb je kans dat ze dan wél de kap open doen en dan geen 1.2s onder ogen krijgt en waardor je misschien meer in de problemen komt….
7 april 2011 om 05:20 #17849979[rquote=1908559&tid=145913&author=Gsifreak]Om stoer te doen?
Denk niet dat hij een 2.0 16V voor de lol er in gebouwd heeft.
iedereen doet wel eens een sprintje;)[/rquote]
Dat begrijp ik,maar met piepende banden,wegrijden bij een stoplicht trekt de aandacht.
Dan kan dit gebeuren.
Maar ik heb liever dat er bekeurd word voor geen richting aangeven,dat doet niemand meer tegenwoordig
7 april 2011 om 08:39 #17849980zo it’s maar net ;)
ik probeer zelf al zonder piepende banden weg te trekken, en als ik dan weg trek rookt het soms :P
7 april 2011 om 18:44 #17849981jah juist een sprintje trekken doet iedereen wel eens, en het is niet stoer doen, (mja mischien ook wel) maar het is gewoon leuk van 0 naar 100 te gaan zo snel mogelijk (en dat weten we allemaal toch…) en aangezien ik deze 16v een beetje zat ben komt er nu een c20let (2.0 16v turbo) in..
maar dat ter zijde.. ik ga de boete maar gewoon betalen, stel als ze langs komen om te kijken wat erin ligt, dan is de 2.0 16v er al uit hoor haha
dan ligt er niks in…11 april 2011 om 18:57 #17849983piepende banden????
heb daar geen last van met mijn kadett:D:D:D:D:Dgroeten.
1 mei 2011 om 17:26 #17849985Hey kerel,
maar goed da je mij niet tegen ben gekomen….
Ik had je niet alleen een prent gegeven voor onnodig geluid veroorzaken, maar ook je kap openlaten doen, vervolgens je kentekenbewijs ingevorderd en je ook nog een een prent gegeven voor geen verzekering en heel misschien, maar dat ligt aan de manier van inbouwen, je auto direct van de weg afgehaald….
Dus 1 tip:
Gedraag je gewoon en laat die auto omkeuren voor de 50 euro…
Vinc
1 mei 2011 om 17:34 #17849986:lol: :lol:
2 mei 2011 om 19:20 #17849987kijk de wit, dat is nou eens een goede tip voor de toekomst.
ben het helemaal met vincent eens.
nu stoer doen, en dan huilen als de spullen in beslag genomen worden.
gewoon even €50,- sponseren bij het rdw, en klaar. (als het tenminste netjes gemaakt is)groeten.
3 mei 2011 om 08:09 #17849984@vincent23 wrote:
Hey kerel,
Ik had je niet alleen een prent gegeven voor onnodig geluid veroorzaken, maar ook je kap openlaten doen, vervolgens je kentekenbewijs ingevorderd en je ook nog een een prent gegeven voor geen verzekering en heel misschien, maar dat ligt aan de manier van inbouwen, je auto direct van de weg afgehaald….
Dus 1 tip:
Vinc
Oftewel onnodig iemand dwarszitten die niemand lastig valt omdat je graag even authoritair wilt doen.
Maar als er een inbraak is kom je niet langs.
Dit is dus precies de tegenwoordige mindset van de politie waar iedereen over klaagt, dan zie ik volgens mij van jou vaak huil reacties dat het niet aan de politie ligt maar aan justitie en dat het zo onterecht is.
Het is een cliche maar daarom niet minder waar:
GA BOEVEN VANGENhiermee wil ik trouwens niet zeggen dat ik het eens ben met de TS, omkeuren is inderdaad slimmer en hij moet ook niet zo huilen
3 mei 2011 om 08:59 #17849988Jammer dat Vinc precies weer een afspiegeling is van de Nederlandse Politiestaat. Ik kots daarop.
Mag hopen dat je zelf ook niet je Politie pasje laat zien als je wordt aangehouden, huilie huilie doen.. ik ben collega… blablabla…3 mei 2011 om 09:18 #17849989Dat met piepend ebanden wegtrekken is nergens voor nodig om nou het kenteken in te vorderen vind ik dan ook wel weer onzin, omdat de meeste hier op het forum het super inbouwen en echt de weg niet opgaan als het onveilig is.
En ja inderdaad politie doet weinig aan boven vangen, maar vermoedelijk is dat niet zijn tak van sport.
Helaas maar waar lopen er moordenaars en weet ik veel rond die ze gewoon kunnen traceren maar niet oppakken wegens missen van allerlij onzinnige papieren, Hieraan kunnen de agente zelf weinig doen als een keer mekkeren tegen justitie, maar ik vraag me dan weer af, volgensmij gebeurt dit ook niet en doen ze gewoon waar ze voor zijn aangesteld zijn.
Of ze daadwerkelijk zelf een keer mekkeren tegen justitie hey jongens dr klopt hier iets niet? Betwijfel ik.
En dan wat ik het toppunt vindt is dan rijd je snachts in je auto rond kom je terug van de kroeg. Stop je voor een rood stoplicht komt er op zn dooie gemak een agent voorbij rijden, waarvan ik denk jongens, dat je agent bent da kan, maar jullie horen je tevens ook aan de regels te houden.
3 mei 2011 om 13:53 #17849990@ maartuh:
het heeft niks te maken met authoritair doen. Dat is de veel gebruikte smoes door mensen die weten dat ze wat fout doen en dan op de p*k getrapt zijn als ze betrapt worden en geverbaliseerd.
en ja helaas bepaald Justitie wat de Politie doet en waar men de prio legt. En nu is dat bezuinigen…@ DarkNl08:
Waarom is dat dan ineens een Politiestaat ?? Omdat de Politie een bekeuring geeft ?
Denk dat het hier in Nl erg meevalt, probeer maar eens een grote mond te geven in een ander land, dan kan je denk ik je tanden oprapen en klacht indienen is er dan niet bij hoor. Denk dat wij in NL geen slechte Politie hebben en dat de Politie vrij tolerant is.@ haasje17:
Het kenteken wordt daar ook niet voor ingevorderd, dat is gewoon een PV. Het kenteken kan worden ingevorderd indien er een andere motor inzit dan aangegeven op het kentekenbewijs.
Je wil niet weten hoevaak er door de politie wordt geklaagd over bepaalde prio zaken enz enz.
Door rood rijden mag, maar dan wel met een reden, bijv een melding of iets ander.
Indien er misbruik van wordt gemaakt erger ik me daar ook aan, net als iedereen.Zo ik heb het fort weer verdedigd haha
Gr Vinc
3 mei 2011 om 16:00 #17849970Geen medelijen mee eigenschuld!
3 mei 2011 om 16:00 #17849969@vincent23 wrote:
Hey kerel,
Dus 1 tip:
Vinc
wat denk je te bereiken met deze reactie ?
3 mei 2011 om 16:29 #17849982[quote=”vincent23@ haasje17:
Het kenteken wordt daar ook niet voor ingevorderd, dat is gewoon een PV. Het kenteken kan worden ingevorderd indien er een andere motor inzit dan aangegeven op het kentekenbewijs.
Je wil niet weten hoevaak er door de politie wordt geklaagd over bepaalde prio zaken enz enz.
Door rood rijden mag, maar dan wel met een reden, bijv een melding of iets ander.
Indien er misbruik van wordt gemaakt erger ik me daar ook aan, net als iedereen.Zo ik heb het fort weer verdedigd haha
Gr Vinc[/quote]
en dat is dus het nadeel van die kut politie, ze kunnen zo zeggen dat ze een reden hadden, en dat soort dingen erger ik me dus bond en blauw aan, laatst werd ik aangehouden door marracosjee (weet ik veel hoe je het schrijft:P)
ik vroeg ze als ze mij wel zo maar mochten aanhouden.
zijn antwoord:“die regels zijn sins een paar jaar aangepast, nu mogen wij dat wel, eerder mochten wij alleen mensen aan houden als wij met een doel reden, bijvoorbeeld onder weg naar de kazerne, maar dat was niet zo problemen want dan reden wij zo gezegd altijd met een doel”
de manier waarop hij dat zei (en zo bedoelde hij dat ook) was gewoon van, wij lullen ons er toch wel onderuit.
hier in de buurt rijden ze ook vaak zat, hier is alles 1 richtings verkeer, wil jij mij eens uitbetalen wat hun aan boetes rijden met tegen het verkeer in rijden? om nog maar te zwijgen over het geen richting aan geven?
en met rijlessen heb ik geleerd dat de beste politie/ambulance/brandweer alleen voorang hebben waneer ze geluid EN lichtsignaal voeren, oke als ze dan tegen het verkeer in rijden hoor je mij niet klagen, maar nee ze rijden hier zonder toeters enbellen nog vaker tegen het verkeer in dan waneer ze dat lawaai weel aan hebben.verdedig je fort nu nog maar een keer dan, k snap niet dat jij zo vak wil hebben.
niet om jou persoonlijk hoor, alleen dat beroep wat je doet, ik ken jou verder niet, dus veroordeel ik je niet, maar als ik eens na jou reactie kijk wat jij zou doen als je hem had aangehouden bij de stoplichten lijk je mij ook wel een mierene** je snapt me wel ;)
wat hij doet klopt dan ook niet, dat zeg ik niet.
ma jij brengt het nu wel op zo manier dat jij wel even zal laten zien dat jij wat meer te vertellen heb dan een ander.en dan der bij, waneer iemand een middelvinger tegen jullie op steekt kun je heel goed voor je zelf de prio op stellen dat ie een boete moet krijgen, jullie kunnen toch ook met het hele korps gaan staken dat jullie wat actiever achter de inbraken en al dat soort dingen aan gaan inplaats een beetje een halve dag langs de snelweg staan fotos maken ;)
3 mei 2011 om 16:58 #17849991Idd dat vind ik zo hypocriet,als je ze nodig hebt zijn ze dr niet maar voor een gordel en/of flitscontrole staat er een half korps langs de weg.
En als ze flitsen staan ze op de snelwegen,maar in de binnenstad waar meer gevaar is zie ze nooit controleren.
De snelweg levert meer op natuurlijk.
3 mei 2011 om 17:32 #17849992Idd veel te veel controle ik zie de politie redelijk vaak rijden en ook hard rijden, ik rij ook niet zachtjes maar ook niet hard.
bij stoplichten lijkt het wel of ze een sprintje willen trekken….. en dat zonder allarm lichten of geluiden.zelf zijn ze net zo als ze in privé op de weg zijn. ( is ook op tv geweest word je gewoon beetje pist als je dat ziet )
sprintjes trekken doet idd iedereen wel is. op donderdag ben ik op school en bergen op zoom.
altijd met een groepje bij de stoplichten even de bandjes laten roken. en toevallig een agent die op de
stoep liep. maar hij gaf geen krimp -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.