fan weerstand

Forumindex Forums Modellen Corsa fan weerstand

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Zonda007

Hallo,

Ik ben in het bezit van een corsa c uit 2001.
      Sins kort gaat het storings lampje aan als de motor op tempratuur is.
      heb de auto meteen laten uitlezen,en het blijkt te gaan om het weerstandje in de fan van de radiator.
      De opel dealer zij dat het niet mogelijk was het weerstandje te maken en dat ik beter een nieuwe motor kon nemen a 200 euro.
      Dit vindt ik een beetje teveel van het goeie aangezien de fan gewoon aanslaat.
      Is er iemand die dit probleem ook heeft of het kan verhelpen.

alvast bedankt voor de moeite
      Zonda

opel-motorsport
      Deelnemer

nieuwe motor ??? of nieuwe motor van de fan ?
        als het een weerstandje is kan je het toch gewoon vervangen normaal
        ofwel eens op de sloop gaan kijken voor een andere fan kost toch geen drol daar

Zonda007

Het zal wel erg druk worden bij opel als ik voor 200 euro een nieuwe motor kan krijgen.
          Vervangen van het weerstandje leek mij ook het meest logisch.
          Maar het schijnt in de fan motor te zitten (is mij verteld?)
          Ik heb geen idee maar volgens mij kost een weerstandje 1 euro of zo.
          Dan wil ik eerst zeker weten dat ik het weerstandje echt niet zelf kan vervangen.
          voordat ik bij een sloop een motor koop voor 60 euro en het probleem messchien niet verholpen is.
          Met de moderne techniek van vandaag kan ik me bijna niet voorstellen dat dit niet gewoon te maken is.
          Het is toch een beetje krom dat ik een werkende motor moet wegooien voor een weerstandje toch.
          Maar ik denk wel dat je gelijk hebt als ik geen opties meer heb ga ik volgende week een sloop motor halen.
          Hoe dan ook de auto moet in orden zijn

opel-motorsport
          Deelnemer

ja ik vermoed dus ook dat het een klein weerstandje in de motor is ja moet toch wel te vervangen zijn denk ik
            maja da garage probeert altijd geld te maken e :)
            ga eens ergens anders met je probleem heen miss da ze zegge oh geef ons een half uurke en tis opgelost voor een tientje ofzo :)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.