fan radiateur slaat niet meer in

Forumindex Forums Modellen Corsa fan radiateur slaat niet meer in

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    richardschaeks
    Deelnemer

Hallo,

Ik was vandaag chillen wezen rijden in duitsland met me b-corsa, kwam ik in aken was het me toch ff druk… dus rijden stilstaan rijden stilstaan.
      opeens begin er witte rook onder me motorkap vandaag te komen, ik gestopt motor uitgezet, motorkap omhoog, is die me de koelvloeistof door het reservior heen na buiten t duwen…(temp op dashboard was toen vol in het rood)
      ik de dop heel langzaam losgedraaid en na 10 min kon die eraf. vloeistof zakte snel weg en heb ik bijna een liter moeten bijvulllen… motor verder laten afkoelen en toen rustig na huis gereden… zonder problemen… wel bij stoplichten motor uitgezet telkens
      thuis meteen zekeringen nagekeken en deze zijn ok… motor gestart en laten warmdraaien maar de fan/vin wil niet slaan! dit doet die normaal bij een 95 graden!
      Wat kan dit wezen????

mvg,

richard

tigra-rick

Ik heb dat ook wel eens gehad, bij mij was de thermostaat kapot. De fan sloeg bij mij ook niet in toen. Daarna weer wel

2e-c14nz

heb het zelf ook een keer gehad idem wat tigra-rick al aangeeft. Je fan heeft het wel in het verleden gedaan? Anders even doorlussen

richardschaeks
          Deelnemer

hij word wel gewoon warm van binnen in de auto….? ja fan deed het gister nog….

Fearless
            Deelnemer

Probeer eens voor in of je schakelaar het wel doet.
              Stekker los halen en doorverbinden met een punttang/draadje of paperclip…
              Met het contact aan zou die dan moeten draaien.
              Als die draait is je schakelaar stuk.
              Draait ie niet is er wat anders aan de hand

richardschaeks
              Deelnemer

hey, ik heb de stekker losgetrokken onder op de radiateur en deze doorverbonden met een ijzer draadje, en de fan draait, dus deze sensor is dood?

richardschaeks
                Deelnemer

was idd de thermoschakelaar op de radiateur,

bedank voor het meedenken!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.