fabrieks radio vervangen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum fabrieks radio vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Robin1994
    Deelnemer

hoi ik vroeg mij af of ik de CDR 500 in mijn auto kan vervangen door een andere radio en daarbij mijn stuurbediening en display kan behouden
      is dit mogelijk?zo ja op welke manier en welke spullen heb ik hiervoor nodig?

groetjes robin

Opeltje17
      Deelnemer

Jep dat kan, dan zul je met een interface moeten gaan werken, voor bijv pioneer heb je de CAD-PI-151 interface nodig dan werkt je stuurbediening en de RDS info naar je scherm gewoon nog.

Robin1994
        Deelnemer

enig idee waar ik die kan kopen want kan hem zo 1 2 3 niet vinden op het interweb :/
          en bedankt voor de info trouwens !

auke123
          Deelnemer

de goede automaterialen zaak, tuning speciaal zaken, heb gisteren ook een nieuwe radio gekocht (zat al een niet fabrieksradio in stuurbediening deed het ook niet), konden mij een interface en aansluit kabel leveren voor ongeveer 60 a 70 euro

heb trouwens wel een radio genomen met DAB+ moet die kabel/antenne nog aansluiten, maar dat is misschien ook iets om naar te kijken (gewone antenne werkt ook nog gewoon)

Robin1994
            Deelnemer

okaay top dan ga ik me er eens in verdiepen mis de versterker uit me vorige auto namelijk wel haha dankjullie wel heren

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.