fabrieks alarm

Forumindex Forums Modellen Calibra fabrieks alarm

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232319
    DICEOPELFREAK
      Lid sinds:
      30 January 2011

      hallo allemaal

      ik heb een vraag hoe werkt het alarm wat standaard in de calibra is geleverd als ik me deuren op slot doe knippert het lampje aan de bestuurderskan boven de gordel ongeveer 5 a 10 sec maar hoe weet ik nu of het aan sta want als ik me deuren open doe brand hij eventjes

      alles zit in de auto ingebouwd van het alarm niks ontbreekt

      gr rick

      #17812368
      McKaamos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 December 2009

        Raam iets los laten en je hand naar binnen steken?

        #17812369
        DICEOPELFREAK
          Lid sinds:
          30 January 2011

          dat is een goeie ik ga dat moregen even proberen

          #17812370
          drakos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 December 2010

            je kan hem ook de accu losgooien en vervolgens met sleutel in het contact weer aansluiten (of op lege accu jumpen).
            hier reageerde hij bij mij meteen op

            #17812371
            DICEOPELFREAK
              Lid sinds:
              30 January 2011

              hoe bedoel je dat ik heb pas me accu los gehad kan je het msswat beter toelichten gr:D

              #17812372
              drakos
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 December 2010

                als je hem probeert te jumpen heeft het allarm dat door en gaat dus meteen af.
                je kan waarschijnlijk ook proberen het allarm in te schakelen en de sensor onder de kap ingedrukt te houden, zogauw je deze loslaat moet ie ook afgaan.
                als dit werkt doet de rest van het allarm het ook wel.

                mn pa heeft wel s een vogel in zn auto gehad, hier reageerd hij ook goed op :P

                #17812373
                DICEOPELFREAK
                  Lid sinds:
                  30 January 2011

                  hahahah me schoonmoeder is een walrus die kan er ook wel in dan dan kan hij genoeg jumpen :P:P:P hahahahah

                  maar ik ga het even checken zo bedankt

                  #17812374
                  DICEOPELFREAK
                    Lid sinds:
                    30 January 2011

                    nou ik heb het vandaag getest en hij doet het wel maar ik hoor niks je hoort wel binnen getikt van het alarm computertje dat hij af gaat en ik heb het sirene getest en die doet het wat nu ?????

                    #17812375
                    svdk20
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      24 August 2009

                      ff uit lezen met een opcom of bij de dealer.
                      orgineel opel alarm geeft ook foutcode’s af.
                      er is ook een manier hoe je je alarm kunt uitlezen zelf maar deze heb ik niet online meer kunnen vinden voor je. knipper code zou die dan via het rode ledje moeten geven..

                      test hem anders nog eens als je de accu een 2 uurtjes los heb gehad of een nacht.
                      wellicht dat je het alarm per ongelijk op silent hebt gezet.
                      dit moet na lange poos meer als 2 uur geen accuspaning zich resetten

                      #17812376
                      DICEOPELFREAK
                        Lid sinds:
                        30 January 2011

                        dan kan wel ik heb het knopje in gedrukt aan de bestuurders kant en toen ging hij knipperen dus ik weet niet waar dat toen voor diende hou krijg ik hem van silent af ????

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.