Ezra met zn Opel Astra F 1.4 GL

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Ezra met zn Opel Astra F 1.4 GL

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    EzraE

Hallo allemaal,

Nadat mijn Volvo 144 een kapotte koppakking kreeg en ik daar geen tijd meer voor had om zelf te maken en het te duur werd om te laten maken ben ik op zoek gegaan naar een degelijke, iets moderne, auto.

Na lang zoeken uitgekomen bij een Opel Astra 1.4 GL op LPG G3, aangezien ik best veel kilometers maak.
      Voorheen nooit echt heel veel met een Opel Corsa gehad, maar juist de eenvoud van dit model en het feit dat hij prima rijdt maakt dit wel een Opel waar ik met veel plezier in rijd.

Nu aan het twijfelen wat ik ga doen, houd ik hem basic met alleen stuurbekrachtiging, of komen er ook meer opties bij zoals:

Elektrische antenne
      Centrale vergrendeling
      Parkeersensoren
      Lichtmetalen wielen
      enz.

De eerste aanpassing is trouwens al gedaan, de witte knippers voor zijn vervangen door oranje.
      Vind ik net iets leuker staan en kleuren mooi bij de lak :D

Maar hier eerst een paar foto’s

Anoniem

Welkom EzraE en dat “basic” houden….denk dat je daar nog wel van terugkomt hoor. Maar ik begrijp je wel, het heeft iets zo’n basic auto, heerlijk in alle eenvoud!!!!

Mooi kleurtje blauw vindt ik wel en blijkbaar heeft ie al een “badje” gekregen intussen :thumb

TWA
        Deelnemer

Welkom :thumb

Netjes zo, heel herkenbaar interieur hahaha. Elektrische antenne is zeker een aanrader, staat mooi en is hufter proof. Weet niet of Oenatje op t forum er nog 1 heeft liggen, had er laatst nog 2 waarvan ik er 1 heb gekocht. Zie het marktplaats gedeelte. Nieuw rubber voetje is €4 incl BTW bij de dealer…

Enjoy je GeenLuxe, voordeel van dit allea is:er kan niets stukgaan :jerry

Greetz Emiel

EzraE

Ik heb alle accessoire al liggen,

Maar denk elke keer dat bouw ik nog wel een keertje in…
            Helaas wissel ik sneller van auto dan dat ik het allemaal inbouw :D

Eerst maar even een probleempje met de ontsteking oplossen, dan weer verder kijken…

TWA
            Deelnemer

Zal zo ff kijken hoe alles in elkaar zit. Heb de vraagbaak thuis liggen en ben nu niet op locatie king:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.